Griaunamas avarinis viadukas bus atstatytas po metų

Griaunamas avarinis viadukas bus atstatytas po metų

Griau­na­mas ava­ri­nis via­du­kas bus at­sta­ty­tas po me­tų

Va­kar Šiau­lių ra­jo­ne už­da­ry­tas ke­lio Užventis–Šaukėnai–Kuršėnai via­du­kas per ge­le­žin­ke­lį ties Kur­šė­nų–Mi­cai­čių ri­bo­ženk­liu. Au­to­mo­bi­liai nu­krei­pia­mi per ap­lin­ki­nius kai­mus. Bū­si­mu nau­juo­ju dvie­jų juos­tų via­du­ku bus ga­li­ma va­žiuo­ti maž­daug po me­tų.

Ri­ta ŽA­DEI­KY­TĖ

rita@skrastas.lt

Lie­tu­vos au­to­mo­bi­lių ke­lių di­rek­ci­jos skelb­tą via­du­ko per ge­le­žin­ke­lį sta­ty­bos kon­kur­są lai­mė­jo UAB „Hid­ros­ta­ty­ba“ iš Gargž­dų.

Su­tar­ties ver­tė – 1,125 mi­li­jo­no eu­rų. Dar­bai fi­nan­suo­ja­mi iš Ke­lių prie­žiū­ros ir plėt­ros pro­gra­mos lė­šų.

Lie­tu­vos au­to­mo­bi­lių ke­lių di­rek­ci­ja „Šiau­lių kraš­tą“ in­for­ma­vo, kad įgy­ven­di­nant su­tar­tį, bus nu­griau­tas esa­mas blo­gos būk­lės vie­nos juos­tos via­du­kas, o jo vie­to­je pa­sta­ty­tas nau­jas dvie­jų juos­tų til­tas per ge­le­žin­ke­lį.

Vi­si au­to­mo­bi­liai yra nu­krei­pia­mi va­žiuo­ti apy­lan­ko­mis.

Leng­vie­ji ir iki 2,5 to­nos au­to­mo­bi­liai nu­krei­pia­mi va­žiuo­ti per Vait­kai­čių kai­mą, ku­ris yra už 4 ki­lo­met­rų į piet­va­ka­rius nuo Kur­šė­nų, prie ke­lio Mi­cai­čiai–Sau­lu­čiai. Kai­mas pa­sie­kia­mas va­žiuo­jant link Kur­šė­nų Mi­cai­čiuo­se Drau­gys­tės gat­ve iki ke­lio Kur­šė­nai–Luo­kė ar­ba iš Kur­šė­nų va­žiuo­jant Šau­kė­nų kryp­ti­mi Dur­py­nų gat­ve Pa­ven­čiuo­se iki ke­lio Kur­šė­nai–Luo­kė.

Leng­vai­siais au­to­mo­bi­liais ga­li­ma bus ap­lenk­ti griau­na­mą via­du­ką ir per Mil­vy­dų kai­mą, ku­ris yra už 3 ki­lo­met­rų nuo Kur­šė­nų, vyks­tant iš Kur­šė­nų Šau­kė­nų kryp­ti­mi pa­su­kus į kai­rę prieš re­mon­tuo­ja­mą via­du­ką.

Sun­kias­vo­riai au­to­mo­bi­liai ir ki­tas sun­kias­vo­ris trans­por­tas nu­krei­pia­mi į apy­lan­kas vals­ty­bi­niais ke­liais Kur­šė­nų mies­te.

Pės­tie­siems ir dvi­ra­ti­nin­kams apy­lan­ko­mis vyk­ti ne­rei­kės, nes yra pa­sta­ty­tas pės­čių­jų ta­kas.

„Sta­ty­bi­nin­kai ruo­šia­si dirb­ti me­tus, bet ban­dy­si­me ra­gin­ti ran­go­vą, kad dar­bai bū­tų da­ro­mi kuo grei­čiau, nes šis ke­lias rei­ka­lin­gas daug ra­jo­no gy­ven­to­jų“, – sa­kė ra­jo­no me­ras An­ta­nas Be­za­ras.

„Šiau­lių kraš­tas“ ne kar­tą ra­šė, kad ke­li­nin­kai bai­mi­no­si 1928 me­tais sta­ty­to via­du­ko griū­ties. Eks­per­tai dar prieš tre­jus me­tus nu­sta­tė, kad gelž­be­to­ni­nio via­du­ko būk­lė ava­ri­nė: su­trū­ni­ju­sios me­ta­li­nės konst­ruk­ci­jos, nuo si­jų ir sto­vų nu­tru­pė­jęs be­to­nas, pa­žeis­tos de­for­ma­ci­nės siū­lės, via­du­ko dan­ga su­ny­ku­si. Apie pa­vo­jų bu­vo ope­ra­ty­viai in­for­muo­ta Lie­tu­vos au­to­mo­bi­lių ke­lių di­rek­ci­ja.

Prieš ke­le­tą me­tų bai­mi­nan­tis via­du­ko griū­ties bu­vo pa­sta­ty­ti ke­lio ženk­lai, ri­bo­jan­tys trans­por­to prie­mo­nių svo­rį.

88 me­tus sto­vė­jęs via­du­kas nė kar­to ne­bu­vo re­mon­tuo­tas.

Zig­mo RI­PINS­KIO nuo­tr.

DAR­BAI: 1928 me­tais sta­ty­tas via­du­kas griau­na­mas. Au­to­mo­bi­liams ten­ka va­žiuo­ti apy­lan­ko­mis. De­ši­niau pa­sta­ty­tas me­di­nis til­tas, skir­tas pės­tie­siems ir dvi­ra­ti­nin­kams. Jis vi­są pa­rą bus ap­švies­tas.