
Naujausios
Lūžta e-bilieto kortelė – pats kaltas
Šiaulietis V.S. į redakciją atėjo pasipiktinęs, jog nemokamai nebuvo pakeista sulūžusi „Busturo“ e-bilieto kortelė. Tikina, jog ji buvo nekokybiška.
„Autobusų stotyje norėjau pasikeisti, darbuotoja paprašė mokėti už naujos išdavimą pusantro euro, – pasakojo vyras. – Esą aš pats kaltas, kad sulūžo. Mane tai labiausiai užgavo: ir tie žodžiai, ir tos darbuotojos tonas. Ta plastikinė kortelė, pažiūrėkite, kokia plona, plonesnė už naujai išduotą, akyse toliau lūžta.“
Iš tiesų, vos rankose pavartė, rodydamas perpus lūžusios kortelės dalis, viena iš jų suskilo.
Vyras piktinosi ir dėl to, jog iš karto neatgavo senajame e-biliete likusių įkrautų 3 eurų.
„Prašiau iš jų atskaičiuoti tuos 1,5 euro – negali, prašiau perkelti į naują kortelę – irgi negali, pasakė, jog perkels tik po trijų dienų, o man dabar jau važiuoti reikia, esu neįgalusis, pinigų nebeturiu, tai sako, eik pėsčias“, – teigė miestietis.
Išgirdęs šį pasakojimą kitas šiaulietis, prisiminė, kiek jam kainavo sulūžusi vairuotojo pažymėjimo kortelė.
„Mokėjau už naują pažymėjimą – tada dar litais – 50 litų, plius turėjau iš naujo pereiti medicininę apžiūrą ir už ją mokėjau – 30 litų“.
Jis irgi svarstė, jog pažymėjimas galėjo būti pagamintas nekokybiškai, ir dėl to sulūžęs.
Giedriaus BARANAUSKO nuotr.
Šiaulietis tikina, jog perpus lūžusi e-bilieto kortelė galėjo būti nekokybiška, nes vos rankose pavartė – vėl skilo.
Šiaulių krašto“ inf.