Peizažo ir kūrybinio kelio atradimai

Peizažo ir kūrybinio kelio atradimai

Pei­za­žo ir kū­ry­bi­nio ke­lio at­ra­di­mai

Penk­ta­die­nį tri­jo­se Šiau­lių ga­le­ri­jo­se ati­da­ry­tos trys ta­py­bos pa­ro­dos. Šiau­lių uni­ver­si­te­to dai­lės ga­le­ri­jo­je ati­da­ry­ta iš Šiau­lių ki­lu­sių me­ni­nin­kų Sau­liaus Kruo­pio ir Skaid­rės But­no­riu­tės pa­ro­da „Ke­ly­je“, Šiau­lių dai­lės ga­le­ri­jo­je – My­ko­lės Ga­nu­saus­kai­tės ta­py­bos pa­ro­da „Gam­to­vaiz­dis“ ir Ro­la­no Stan­kū­no po­rtre­tų pa­ro­da „Hib­ri­dai“. O „Laip­tų ga­le­ri­jo­je“ – Juo­zo Pranc­ke­vi­čiaus ta­py­bos dar­bų pa­ro­da „Pei­za­žo ref­lek­si­jos“.

S. Kruo­pio ir S. But­no­riu­tės ta­py­bos pa­ro­dą vie­ni­ja ke­lio įvaiz­dis – tai, kas su­tik­ta gy­ve­ni­mo ke­ly­je, tai ką api­ma ke­lio­nė ir jo­je pa­tir­ti įspū­džiai bei ke­rin­tys vaiz­dai.

M. Ga­nu­saus­kai­tės pa­ro­do­je „Gam­to­vaiz­dis“ do­mi­nuo­ja pei­za­žas – tai ga­na re­tas žan­ras jau­nų­jų ta­py­to­jų kū­ry­bo­je. Ta­py­to­ja mė­gau­ja­si gam­tos spal­vo­mis, dau­giau­sia kū­ry­bo­je lie­tu­viš­ko pei­za­žo, ku­ris su­tei­kia kū­ry­bai ra­mių spal­vų.

R. Stan­kū­no ta­py­bo­je po­rtre­to žan­ras de­konst­ruo­ja tra­di­ci­nį po­rtre­tą į nau­jus žmo­gaus vei­do ir kū­no pa­vi­da­lus.

Ta­py­to­jo J. Pranc­ke­vi­čius kū­ry­bo­je vy­rau­ja pei­za­žas, gam­to­vaiz­džių, ma­ri­nis­ti­kos ir ur­ba­nis­ti­kos mo­ty­vai.

„Šiau­lių kraš­to“ inf.

Gied­riaus BA­RA­NAUS­KO nuo­tr.

Sau­liaus Kruo­pio ir Skaid­rės But­no­riu­tės pa­ro­da „Ke­ly­je“.

Da­riaus AN­ČE­RE­VI­ČIAUS nuo­tr.

Ta­py­to­jo Juo­zo Pranc­ke­vi­čius kū­ry­bo­je vy­rau­ja pei­za­žas, gam­to­vaiz­džių, ma­ri­nis­ti­kos ir ur­ba­nis­ti­kos mo­ty­vai.

Juo­zo Pranc­ke­vi­čiaus ta­py­bos dar­bų pa­ro­do­je „Pei­za­žo ref­lek­si­jos“ yra ir dau­ge­liui lie­tu­vių at­pa­žįs­ta­mų pei­za­žų.

Er­nes­tos ŠIM­KIE­NĖS nuo­tr.

Šiau­lių dai­lės ga­le­ri­jo­je – My­ko­lės Ga­nu­saus­kai­tės ta­py­bos pa­ro­da „Gam­to­vaiz­dis“.

Ro­la­no Stan­kū­no ta­py­bo­je po­rtre­to žan­ras de­konst­ruo­ja tra­di­ci­nį po­rtre­tą į nau­jus žmo­gaus vei­do ir kū­no pa­vi­da­lus.