„Salda“ atnaujina savo prekės ženklą

„Salda“ atnaujina savo prekės ženklą

„Sal­da“ at­nau­ji­na sa­vo pre­kės ženk­lą

Vie­na di­džiau­sių Šiau­lių re­gio­no pra­mo­nės įmo­nių, vė­di­ni­mo sis­te­mos įran­gos ga­min­to­ja „Sal­da“ pra­dė­jo sa­vo pre­kės ženk­lo at­nau­ji­ni­mo pro­ce­są. „Pa­ti­ki­mu­mas, sta­bi­lu­mas, tęs­ti­nu­mas, nuo­la­ti­nis to­bu­lė­ji­mas – tai yra ver­ty­bės, ku­rias sim­bo­li­zuo­ja at­nau­jin­tas „Sal­dos“ pre­kės ženk­las. Neat­si­sa­kė­me bu­vu­sios „Sal­dos“ spal­vų ba­zės, lie­ka­me prie rau­do­nų to­nų – taip ro­do­me tęs­ti­nu­mą. Tie­sios rai­dės sim­bo­li­zuo­ja „Sal­dos“ sta­bi­lu­mą ir pa­ti­ki­mu­mą. Bū­tent pa­ti­ki­mu­mas yra es­mi­nė mū­sų veik­los kryp­tis: ga­mi­na­me pa­ti­ki­mus pro­duk­tus, o sa­vo įsi­pa­rei­go­ji­mus klien­tams, par­tne­riams ir vie­nas ki­tam vyk­do­me lai­ku ir ko­ky­biš­kai“, – apie po­ky­tį pa­sa­ko­ja įmo­nės vyk­dan­ty­sis di­rek­to­rius Ai­das Še­ti­kas.

Pas­ku­ti­nį kar­tą „Sal­dos“ pre­kės ženk­las bu­vo at­nau­jin­tas 2006 me­tais. Per šį 13 me­tų lai­ko­tar­pį įvy­ko gau­sy­bė po­ky­čių tiek „Sal­dos“ veik­lo­je, tiek vi­sa­me pa­sau­ly­je, to­dėl nau­ja­sis pre­kės ženk­las ne tik stip­rins „Sal­dos“ var­dą, bet ir ro­dys kai­tą.

Nau­jas pre­kės ženk­las yra griež­tos for­mos, kas ro­do, kad „Sal­da“ yra inžinerinė–gamybinė įmo­nė. Pa­pil­do­mas gra­fi­nis sim­bo­lis ro­do pa­grin­di­nę „Sal­dos“ veik­lą – vė­di­ni­mą, o kar­tu ir nuo­la­ti­nį to­bu­lė­ji­mą ir au­gi­mą. Lo­go­ti­po sim­bo­lis – aliu­zi­ja į oro sū­ku­rį ir oro cir­ku­lia­ci­ją. Sim­bo­liui bū­din­ga gra­fi­nė di­na­mi­ka ir tech­no­lo­giš­ką įspū­dį ku­rian­ti geo­met­ri­nių for­mų kom­po­zi­ci­ja. Žo­di­nė­je lo­go­ti­po da­ly­je oro po­jū­tis for­muo­ja­mas pra­pla­ti­nant tar­pus tarp rai­džių (ang. „trac­king").

Nau­ją pre­kės ženk­lą kū­rė vie­na žy­miau­sių Lie­tu­vos pa­kuo­tės di­zai­no ir ženk­lo­da­ros bend­ro­vių „Éti­quet­te“, ku­rios dar­bai ne kar­tą ap­do­va­no­ti tarp­tau­ti­niais ir na­cio­na­li­niais di­zai­no ap­do­va­no­ji­mais. Šios įmo­nės par­tne­ris, di­zai­no stra­te­gas Ed­var­das Ka­vars­kas pa­brė­žia, kad bet ku­rio sek­to­riaus įmo­nėms, įskai­tant pra­mo­nės įmo­nes, ga­lio­ja es­mi­nė tai­syk­lė – svar­biau­sia su­pras­ti, kad di­zai­nas yra ne prie­žas­tis, o pa­sek­mė. „Di­zai­nas yra stra­te­gi­nis įran­kis, ku­rio pa­gal­ba ap­lin­ki­niams – klien­tams ir vers­lo par­tne­riams – ga­li­ma pra­neš­ti apie įmo­nės po­ky­čius ar nau­jus, dar am­bi­cin­ges­nius tiks­lus. Džiu­gu, kad Lie­tu­vos pra­mo­nės įmo­nės tam­pa vis svar­bes­nė­mis pa­sau­li­nia­me kon­teks­te. Su pa­siek­tais tiks­lais atei­na ir su­vo­ki­mas, kad A ly­go­je svar­bus ne tik pro­duk­tas, bet ir tai, kaip jis at­ro­do“, – pa­brė­žia E. Ka­vars­kas.

„Sal­da“ ga­mi­na vė­di­ni­mo įran­gą, ku­rią nau­do­ja to­kios įmo­nės kaip Pran­cū­zi­jos ir Či­lės oro uos­tai, lėk­tu­vų ga­myk­la Di­džio­jo­je Bri­ta­ni­jo­je, eks­po­zi­ci­jų cent­ras Ka­zachs­ta­ne, pre­ky­bos cent­ras Ai­ri­jo­je, pra­ban­gus au­to­mo­bi­lių sa­lo­nas Šve­di­jo­je, gau­sy­bė ki­tų vers­lo ir pri­va­čių ob­jek­tų. Per 28 veik­los me­tus „Sal­da“ išau­go iki dau­giau nei 400 dar­buo­to­jų ko­man­dos, už sėk­min­gą sa­vo dar­bą yra įver­tin­ta gau­sy­be ap­do­va­no­ji­mų. Ir ne tik pre­kės ženk­lo, bet ir veik­los po­ky­čiais at­si­nau­ji­nu­si „Sal­da“ ir to­liau sieks bū­ti vis la­biau ži­no­ma ir sie­ja­ma su ge­riau­sio­mis cha­rak­te­ris­ti­ko­mis.

Užs. Nr. 411511