„Šiaulių būstas“ – viso regiono daugiabučių administravimo lyderis

„Šiaulių būstas“ – viso regiono daugiabučių administravimo lyderis

„Šiau­lių būs­tas“ – vi­so re­gio­no dau­gia­bu­čių ad­mi­nist­ra­vi­mo ly­de­ris

Kaip tin­ka­mai pri­žiū­rė­ti dau­gia­bu­tį? Kaip gy­ven­ti šil­tai ir pa­to­giai? Į šiuos ir dau­gy­bę ki­tų klau­si­mų ga­li at­sa­ky­ti Šiau­lių re­gio­no dau­gia­bu­čius ad­mi­nist­ruo­jan­ti bend­ro­vė „Šiau­lių būs­tas“. Ji sa­vo būs­tą puo­se­lė­ti no­rin­tiems gy­ven­to­jams siū­lo vi­sas įma­no­mas na­mų ir jo ap­lin­kos prie­žiū­ros pa­slau­gas. Pa­dė­ti pa­si­ry­žę spe­cia­lis­tai dir­ba 24 va­lan­das per pa­rą, sep­ty­nias die­nas per sa­vai­tę.

Ka­mi­lė ŠI­MAI­TY­TĖ

Vi­sos pa­slau­gos – iš vie­nų ran­kų

„Šiau­lių būs­tas“ yra bend­ro­vė, tei­kian­ti dau­gia­bu­čių na­mų ad­mi­nist­ra­vi­mo pa­slau­gas. Šiuo me­tu įmo­nė Šiau­liuo­se ad­mi­nist­ruo­ja dau­giau nei 300 na­mų, ra­jo­ne jų – dau­giau nei 60.

Kuo bend­ro­vė ski­ria­si nuo ki­tų pa­sta­tų ad­mi­nist­ra­to­rių? Di­rek­to­rė Ro­ma Ja­nu­šo­nie­nė sa­ko, kad įmo­nės dar­bo pa­ma­tus su­da­ro nuo 1999 me­tų vei­kian­tis, pa­ty­ru­sių spe­cia­lis­tų su­kur­tas „Ma­no būs­to“ Pas­ta­tų prie­žiū­ros stan­dar­tas. Jį su­da­ro sep­ty­ni ele­men­tai: as­me­ni­nis va­dy­bi­nin­kas, klien­tų ap­tar­na­vi­mo cent­ras, ava­ri­nė tar­ny­ba, vi­sų pa­slau­gų tei­ki­mas „iš vie­nų ran­kų“, ga­ran­ti­ja at­lik­tiems dar­bams, vir­tua­lios pa­slau­gos, ino­va­ci­jų ir ener­ge­ti­nio efek­ty­vu­mo spren­di­mai.

„Mū­sų įmo­nę pa­si­rin­kę klien­tai gaus aiš­kią ži­nią, kad jų pa­sta­tą pri­žiū­rės pro­fe­sio­na­li ko­man­da, ku­ri at­liks vi­sus dar­bus, at­sa­kys į rū­pi­mus klau­si­mus. Dir­ba­me siek­da­mi vie­no tiks­lo – pa­dė­ti žmo­nėms puo­se­lė­ti jų na­mus“, – paaiš­ki­no R. Ja­nu­šo­nie­nė.

Ji pa­brė­žė vie­ną svar­biau­sių ele­men­tų – „vi­si dar­bai iš vie­nų ran­kų“. Bend­ro­vė ga­li pa­si­rū­pin­ti na­mo, jo te­ri­to­ri­jos, laip­ti­nės, sto­go ir ki­tų pa­tal­pų re­mon­tu.

„Gy­ven­to­jams ne­rei­kia ieš­ko­ti dar­bus at­lik­sian­čių ran­go­vų – mes juos su­ra­si­me. Pri­žiū­rė­si­me, kad jie at­lik­tų dar­bus ko­ky­biš­kai. Už­tik­rin­si­me ga­ran­ti­nio lai­ko­tar­pio lai­ky­mą­si. Jei po dar­bų iš­lįs bro­kas – rū­pin­si­mės, kad dar­bus at­li­ku­si įmo­nė su­tvar­ky­tų vis­ką. Sten­gia­mės, kad klien­tas du kar­tus už tą pa­tį ne­mo­kė­tų. Ir tai mums se­ka­si“, – sakė „Šiau­lių būs­to“ va­do­vė.

Spe­cia­lis­tai pa­dės bet ka­da

Vie­nas svar­biau­sių Pas­ta­tų prie­žiū­ros stan­dar­to ele­men­tų – vi­są pa­rą vei­kian­tis klien­tų ap­tar­na­vi­mo cent­ras. Jis toks vie­nin­te­lis Lie­tu­vo­je.

Ad­mi­nist­ruo­ja­mų na­mų gy­ven­to­jai nu­me­riu 8 700 55966 ga­li skam­bin­ti bet ku­riuo me­tu ir pra­neš­ti apie įvy­ku­sią ava­ri­ją, re­gist­ruo­ti ge­di­mą, iš­kvies­ti meist­rą at­lik­ti smul­kius elekt­ros, du­jų, van­dens, tie­ki­mo ar nuo­te­kų sis­te­mos dar­bus. Prob­le­ma už­re­gist­ruo­ja­ma ir pa­ti­ki­ma ati­tin­ka­miems spe­cia­lis­tams – ava­ri­nei tar­ny­bai, bu­hal­te­riui, va­dy­bi­nin­kui.

„Sie­kia­me, kad mū­sų klien­tai jaus­tų pa­si­ti­kė­ji­mą gau­na­ma pa­slau­ga, o pa­slau­gos bū­tų su­tei­kia­mos ta­da, kai rei­kia klien­tui. Dėl to kiek­vie­nas skam­bu­tis yra įra­šo­mas, in­for­ma­ci­jos ne­ga­li­ma iš­trin­ti. Taip cent­ras vyk­do skam­bu­čių kont­ro­lę, pa­slau­gų at­li­ki­mą bei vi­suo­met pa­si­tei­rau­ja apie įvyk­dy­tą pa­slau­gą ir ga­ran­tuo­ja, kad vi­si dar­bai už­baig­ti“, – pa­sa­ko­jo R. Ja­nu­šo­nie­nė.

Ava­ri­nė tar­ny­ba rea­guo­ja į vi­sus pra­ne­ši­mus ir pa­si­žy­mi ope­ra­ty­vu­mu. Šiau­lių mies­te ir ra­jo­ne eki­pa­žai dir­ba 24 va­lan­das. Į ra­jo­no dau­gia­bu­čius at­vyks­ta per va­lan­dą. Mies­te at­sku­ba per 15 mi­nu­čių.

„Šie­met vie­nu at­ve­ju „Šiau­lių būs­to“ tar­ny­ba at­vy­ko net gre­čiau nei grei­to­ji me­di­ci­nos pa­gal­ba“, – pri­si­mi­nė R. Ja­nu­šo­nie­nė.

Prob­le­mas, su­si­ju­sias su na­mo ūkio prie­žiū­ra, tvar­ko as­me­ni­nis va­dy­bi­nin­kas. Tai kiek­vie­nam na­mui pri­skir­tas spe­cia­lis­tas, bend­rau­jan­tis su gy­ven­to­jais ir ži­nan­tis vi­sas jų pro­ble­mas, kar­tais net spren­džian­tis kai­my­nų gin­čus. Jis su gy­ven­to­ju su­si­sie­kia per 24 va­lan­das, ta­čiau daž­niau­siai tai pa­da­ro po 5–8 va­lan­dų, o kar­tais ir tuoj pat.

Rū­pi­na­si pa­sta­to ši­lu­ma

„Šiau­lių būs­tas“ re­mia­si ino­va­ty­viais, re­sur­sus ir ener­gi­ją tau­pan­čiais tech­no­lo­gi­niais pa­sta­to val­dy­mo spren­di­mais. Spe­cia­lis­tai, nau­do­da­mi šiuo­lai­ki­nes tech­no­lo­gi­jas, ob­jek­ty­viai įver­ti­na na­mų ši­lu­mos su­var­to­ji­mą. Ki­taip sa­kant, pa­tei­kia ši­lu­mos var­to­ji­mo ro­dik­lius skir­tin­gais mė­ne­siais ir me­tais, skir­tin­guo­se na­muo­se su­var­to­ja­mą ši­lu­mos kie­kį įvai­riu lai­ko­tar­piu.

„At­lie­ka­me skai­čia­vi­mus ir tik ta­da siū­lo­me prie­mo­nių, ku­rių rei­kė­tų im­tis sie­kiant su­ma­žin­ti ši­lu­mos var­to­ji­mą bei, svar­biau­sia, su­tau­py­ti. Šią pa­slau­gą ke­ti­na­me iš­plė­to­ti. Tai grįž­ta­ma­sis ry­šys. Juk žmo­nės pa­si­kei­čia lan­gus ir no­ri ži­no­ti, kiek jie bū­tų mo­kė­ję už šil­dy­mą, jei ne­bū­tų in­ves­ta­vę į lan­gus“, – sa­ko R. Ja­nu­šo­nie­nė.

Ji pa­brė­žia, kad da­lis gy­ven­to­jų ne­no­ri im­tis na­mo re­no­va­ci­jos, ta­čiau sie­kia tau­py­ti. Ta­da jiems siū­lo­ma iš­ban­dy­ti „5 žings­nių ši­lu­mos tau­py­mo“ pro­gra­mą.

Kiek­vie­nam na­mui su­da­ro­mas pla­nas, ma­ži­nan­tis pa­sta­to są­nau­das. Pir­miau­sia siū­lo­ma gy­ven­to­jams pa­tiems įsi­trauk­ti – im­tis veiks­mų, ma­ži­nan­čių ši­lu­mos nuo­sto­lius bu­tų vi­du­je. Ant­ras žings­nis – dar­bai, ma­ži­nan­tys ši­lu­mos nuo­sto­lius bend­ro­se dau­gia­bu­čių pa­tal­po­se. Tre­čia­sis – ši­lu­mos punk­tų au­to­ma­ti­za­vi­mas. Ket­vir­tas – ši­lu­mos sis­te­mų ba­lan­sa­vi­mo įran­gos mon­ta­vi­mas. Pas­ku­ti­nis žings­nis – rea­liu lai­ku val­do­mos ši­lu­mos sis­te­mos įdie­gi­mas.

„Siū­lo­me keis­ti lan­gus, san­da­rin­ti rū­sius, laip­ti­nes, izo­liuo­ti vamz­dy­nus. Da­ry­ti tai, kas bū­tų nau­din­ga pa­sta­tui ir gy­ven­to­jų ki­še­nei“, – sa­ko va­do­vė.

Nau­jo­vės – sau­gu­mui ir pa­to­gu­mui

Vie­na nau­jau­sių „Šiau­lių būs­to“ siū­lo­mų pa­slau­gų – sau­gi kai­my­nys­tė. Bend­ro­vė, gy­ven­to­jams pa­no­rė­jus, ga­li įreng­ti ka­me­ras jų dau­gia­bu­čių na­mų kie­me. Žmo­nės, pri­si­jun­gę prie bend­ros sis­te­mos, bet ku­rio­je pa­sau­lio vie­to­je ga­lės ma­ty­ti, kas vyks­ta jų kie­me.

Įmo­nė ju­da į prie­kį ir neat­si­lie­ka nuo tech­no­lo­gi­jų pro­gre­so. Klien­tams siū­lo nau­do­tis sa­vi­tar­nos po­rta­lu www.siau­liu­bus­tas.lt.

„Mū­sų klien­tai, pri­si­jun­gę prie šio po­rta­lo, ga­li su­si­pa­žin­ti su in­for­ma­ci­ja apie sa­vo na­me at­lie­ka­mus ir pla­nuo­ja­mus re­mon­to dar­bus, įvy­ku­sius gy­ven­to­jų su­si­rin­ki­mus, ma­ty­ti sa­vo są­skai­tas ir ap­mo­kė­ji­mus, in­ter­ne­tu bend­rau­ti su sa­vo va­dy­bi­nin­ku. At­si­siun­tus pro­gra­mė­lę ga­li­ma re­gist­ruo­ti ge­di­mus, teik­ti už­klau­sas“, – aiškino „Šiau­lių būs­to“ va­do­vė.

Ji sa­ko, kad sep­ty­nis ele­men­tus jun­gian­čios pa­slau­gos tei­kia­mos „Šiau­lių būs­to“ ad­mi­nist­ruo­ja­miems na­mams. Ta­čiau dėl jų ga­li kreip­tis ir ki­tų ad­mi­nist­ra­to­rių na­mai, bend­ri­jos.

„Nuo­lat ple­čia­mės. Esa­me at­vi­ri ir priei­na­mi vi­siems. Ga­li­me pa­siū­ly­ti ge­ras kai­nas, lanks­čias są­ly­gas. Te­rei­kia kreip­tis, o mū­sų kom­pe­te­ntin­gi spe­cia­lis­tai tin­ka­mai pa­si­rū­pins jū­sų na­mu ir iš­spręs vi­sas pro­ble­mas“, – pa­ti­ki­no R. Ja­nu­šo­nie­nė.

www.siauliubustas.lt

Bend­ro­vės „Šiau­lių būs­tas“ di­rek­to­rės Ro­mos Ja­nu­šo­nie­nės tei­gi­mu, įmo­nės dar­bo ko­ky­bę ga­ran­tuo­ja kom­pe­ten­tin­gi spe­cia­lis­tai, pa­slau­gų įvai­ro­vė, vi­są pa­rą tei­kia­ma pa­gal­ba, ga­ran­ti­ja at­lik­tiems dar­bams, pa­sta­to ener­ge­ti­nio efek­ty­vu­mo už­tik­ri­ni­mas.