Uždaryta pervaža sutrikdė eismą

Uždaryta pervaža sutrikdė eismą

SKAITYTOJAI KREIPĖSI

Uždaryta pervaža sutrikdė eismą

Po savaitgalio „Šiaulių krašto“ skaitytojai dalijosi įspūdžiais, kokių nepatogumų jie patyrė savaitgalį važiuodami į Šiaulius nuo Kuršėnų pusės. “Buvo remontuojama Kuršėnkelio geležinkelio pervaža, teko važiuoti aplinkkeliais. Geležinkelininkai pasitenkino tik užrašais “Apylanka“, bet nenubraižė schemų, kur ir kaip važiuoti. Juk ne visi gerai pažįsta Šiaulius, be to, šeštadienis buvo turgaus diena“, — sakė vienas vairuotojas.

Petras BALČIŪNAS

petras@skrastas.lt

Tikėjosi, kad pakaks aprašo

Informaciją spaudoje apie šeštadienį ir pusę sekmadienio dienos uždaromą Kuršėnkelio pervažą dėl remonto AB „Lietuvos geležinkeliai“ filialas “Šiaulių geležinkelių infrastruktūra“ paskelbė penktadienį. Skelbime buvo nurodyta, kad šeštadienį nuo 9 valandos iki sekmadienio 13 valandos pervaža neveiks, o nuo 13 iki 15 valandos veiks viena jos pusė. Nurodyta, kaip šiame rajone kursuos 42-ojo maršruto mikroautobusai.

Pervaža sekmadienį atidaryta buvo tik be dvidešimt penkios. Nuo 15 valandos buvo leidžiama važiuoti tik autobusams ir greitosios pagalbos automobiliams.

Darbai užtruko, nes sulūžo kelininkų technika, teko ieškoti naujo agregato. Asfalto remontas prasidėjo tik pusė trijų, o ne vidurdienį, kaip planuota.

Filialo viršininkas Algirdas Karužis „Šiaulių kraštui“ vakar sakė, jog buvo ženklų, buvo aprašų. “Nemažai pinigų sumokėjime, ženklus gamino lizencijuoti specialistai, o viską tikrina Savivaldybė“, — sakė viršininkas.

Jis teigė, kad apylankos schema nuo miesto pusės buvo nubraižyta, o nuo Kuršėnų pusės tokias schemas esą draudžia Kelių direkcija.

Norint uždaryti gatvę ar pervažą, reikia derinti su Savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriumi. Pasak šio skyriaus vyresniojo specialisto Vidmanto Dagio, buvo pagaminti du stendai — vienas nuo Kuršėnų, kitas iš miesto pusės su apvažiavimo aprašymu lietuvių ir anglų kalbomis. Nubraižyti smulkesnę apylankos schemą Savivaldybė nereikalavusi, anot specialisto, manyta, kad pakaks aprašo.

Dabar V. Dagis pripažįsta, kad ne viskas vairuotojams buvo aišku, ir pasiūlė kreiptis į bendrovę „Eismo sauga“, kuri gamina arba nuomoja ženklus ir užrašus.

„Pasipigino“

UAB „Eismo sauga“ direktorius Povilas Balčiūnas buvo linkęs pritarti vairuotojų priekaištams. “Mes tik įgyvendinome geležinkelininkų užsakymą, nors ir sakėme, kad tokia informacija turi trūkumų, reikėtų ją papildyti. Bet geležinkelininkus, matyt, varžė lėšos, dėl to jie ir “pasipigino“.

P. Balčiūno teigimu, natūralu, kad būta nepatenkintų vairuotojų, nes kai kuriuos ženklus buvo sunku net pamatyti, apylankos aprašas buvo pastatytas per arti pervažos, ženklų atsirado tik prie pagrindinių gatvių. „Nors taupo visi, tokiems dalykams lėšų reikėtų skirti daugiau“, — mano direktorius.

NEPATOGUMAI: Šeštadienį ir sekmadienį, remontuojant geležinkelio pervažą per Vilniaus gatvę, vairuotojams kilo neaiškumų ir nepatogumų dėl apylankos. Pirmadienį darbininkai darbavosi šalia pervažos.

Jono TAMULIO nuotr.