
Naujausios
Džiugu, kad dabar Lietuvoje turime patikimų pardavėjų, vienas jų https://www.notino.lt/, platus kosmetikos asortimentas su patikimais aprašymais ir klientų atsiliepimais. Tačiau net ir perkant iš patikimų pardavėjų, svarbu žinoti, kaip išsirinkti tikrai tinkančius produktus.
Odos tipas ir poreikiai
Prieš naršant internete, turite gerai suprasti savo odos tipą ir poreikius. Daugybė pirkėjų įsigyja netinkamus produktus vien todėl, kad nežino savo odos tipo.
Sausa oda
Jei jaučiate dažną odos tempimą, pastebite pleiskanojimą ar sausas dėmes, veido oda neturi natūralaus blizgesio – greičiausiai jūsų oda yra sausa. Ieškokite produktų, kurie apibūdinami kaip drėkinantis, maitinantis, regeneruojantis. Taip pat rinkitės produktus su hialurono rūgštimi, glicerinu, natūraliais aliejais.
Riebi oda
Jei pastebite, kad veidas greitai tampa blizgus, ypač T zona (kakta, nosis, smakras), poros dažnai kemšasi, atsiranda spuogų – jūsų oda greičiausiai riebi. Ieškokite produktų, kurie yra be aliejų, nekemša porų, kuriuose yra salicilio rūgšties, arbatmedžio aliejaus.
Mišri oda
Jei turite ir riebių ir sausesnių odos plotelių, gali būti, kad jūsų oda yra priskiriama mišriam odos tipui. Dažniausiai T zona būna riebi, o skruostai ir akių zona – sausi. Tokiai odai reikia produktų, kurie reguliuoja riebalų išsiskyrimą, bet neišsausina.
Jautri oda
Jei greitai parausta, dilgčioja, sudirgsta nuo naujų produktų ar reaguoja į oro sąlygas – turite jautrią odą. Rinkitės produktus be kvapiųjų medžiagų, alkoholio, su raminamaisiais ingredientais tokiais kaip alijošius, ramunėlės.
Normali oda
Retai kyla didesnių odos problemų, nėra nei per sausa, nei per riebi, mažai matomų porų. Tokiai odai tinka daugelis produktų, bet vis tiek svarbu rinktis kokybišką kosmetiką.
Pasikliaukite atsiliepimais
Pasak nepriklausomų kosmetikos ekspertų, renkantis kosmetiką internetu, labai naudingi yra pirkėjų atsiliepimai. Deja, ne visi atsiliepimai internete yra tikri. Kai kurie yra parašyti reklamos tikslais, todėl verta ieškoti ne tik žvaigždučių ar reitingo, bet ir gilintis į turinį.
Technologiniai pagalbininkai – naudokitės virtualiomis priemonėmis
Šiuolaikinės technologijos padarė revoliuciją kosmetikos pirkimo srityje. Daugelis prekybininkų siūlo virtualius įrankius, kurie padeda tiksliau pasirinkti.
● Virtualūs makiažo bandymai. Kai kurios parduotuvės ir prekių ženklai siūlo technologijas, leidžiančias pasimatuoti makiažo produktus savo veide naudojant kamerą. Tai ypač naudinga renkantis lūpdažius, akių šešėlius ar skaistalus.
● Spalvos palyginimo funkcijos. Kai kurios programėlės leidžia palyginti produktų atspalvius su tais, kuriuos jau turite namuose.
● Sudėties analizė. Yra programėlių, kurios išanalizuoja produkto sudėtį ir paaiškina, kaip ingredientai veikia odą.
Kainos ir kokybės santykis – mokate už vertę, ne už pavadinimą
Brangesnė kosmetika ne visada reiškia geresnę kokybę. Aktyvių ingredientų koncentracija dažnai lemia produkto efektyvumą. Aukštesnės koncentracijos produktai paprastai kainuoja brangiau, bet ilgiau išlieka veiksmingi. Produktai su pažangiomis technologijomis, užpatentuotomis formulėmis ar unikaliais ingredientų deriniais gali būti brangesni. Prabangesnė pakuotė gali žymiai padidinti produkto kainą, nors formulė nebūtinai bus geresnė. Dalis kainos tenka prekės ženklo įvaizdžiui, rinkodarai ir statusui.
Praktiniai patarimai efektyviam pirkimui
● Norų sąrašas. Neskubėkite pirkti iš karto. Pridėkite produktus į norų sąrašą ir sugrįžkite po kelių dienų – tai padės išvengti impulsyvių pirkinių.
● Palyginimo funkcija. Naudokitės puslapių palyginimo funkcija, kad galėtumėte greta matyti kelių produktų savybes.
● Nuolaidos. Planuokite didesnius pirkinius per nuolaidų sezonus – Black Friday, Cyber Monday ar sezoninius išpardavimus.
● Apsipirkimas dienos metu. Tyrimai rodo, kad sprendimai priimti ryte ar dienos metu būna racionalesni nei vakariniai ar net naktiniai pirkiniai.
Pabaigai
Kosmetikos pirkimas internetu gali būti malonus ir sėkmingas. Visada atsiminkite, kad tinkamiausia kosmetika yra ta, kuri sprendžia jūsų individualius poreikius, o ne ta, kuri šiuo metu populiariausia.