
Naujausios
Netikslus dokumentų pateikimas
Pirmoji ir dažniausia klaida – netiksliai pateikti ar nepilni krovinio dokumentai. Gabenimo įmonės reikalauja išankstinės informacijos apie krovinio tipą, pavojingumo klasę, matmenis ir svorį. Jeigu dokumentai pateikiami paskutinę minutę arba informacija būna klaidinga, kyla rizika, kad kroviniui bus atmestas leidimas plaukti arba teks ieškoti kito maršruto.
Ką daryti? Užtikrinkite, kad visi dokumentai būtų parengti dar prieš užsakymą. Įsitikinkite, kad krovinys atitinka uosto reikalavimus, ypač jei jis nestandartinių gabaritų.
Pernelyg vėlyvas registravimasis
Kadangi keltas į Švediją plaukia mažiausiai 10 valandų, būtina registruotis į kelionę bent prieš dvi valandas. Tačiau realybėje rekomenduojama atvykti dar anksčiau – taip išvengsite spūsčių, dokumentų tikrinimo vėlavimų ar techninių nesklandumų.
Klaidingas maršruto pasirinkimas
Nors populiariausi maršrutai yra į Karlshamną, Nynashamną ir Trelleborgą, kiekvienas jų turi savų privalumų ir trūkumų, priklausomai nuo to, kur keliauja jūsų krovinys Švedijoje.
Pagrindinės maršruto pasirinkimo klaidos:
● Pasirenkamas tolimas nuo galutinio taško uostas, o tai padidina vidaus transporto išlaidas.
● Neatsižvelgiama į sezoniškumą ir vietų užimtumą – kelte tiesiog nebėra vietos.
● Neįvertinamas krovinių priėmimo laikas ar logistikos grandinės ypatumai.
Nepakankamas krovinio saugumo užtikrinimas
Vežant krovinį keltu būtina pasirūpinti ne tik tinkamu pakrovimu, bet ir fiksavimu. Dalis siuntėjų šią atsakomybę perleidžia keltų įgulai, tačiau be išankstinių susitarimų tai gali sukelti nesusipratimų.
Svarbu:
● Kroviniai su temperatūros režimu turi būti užsakyti iš anksto.
● Reikia įvertinti, ar krovinys gali būti gabenamas su palyda.
● Pavojingų medžiagų gabenimui taikomos papildomos taisyklės.
Neplanuojamos papildomos išlaidos
Dažna klaida – neįskaičiuoti papildomi kaštai, tokie kaip vairuotojų maitinimas, kajutės, temperatūrinio režimo užsakymas, draudimas ar palyda. Visa tai galiausiai stipriai išaugina galutinę kainą, o netikėtos sąskaitos gali apkartinti visą bendradarbiavimą.
Tad jei planuojate krovinio gabenimą ir pasirinkote keltą į Švediją, įsitikinkite, kad planavimas apima daugiau nei tik bilieto užsakymą. Atsakingas pasiruošimas – tai ne tik mažesnė rizika, bet ir geresnė reputacija, sklandesnė logistika bei mažesni nuostoliai.
Užs. Nr. 576121