
Naujausios
Vienkartinio bilieto kaina gali didėti iki 52 arba 54 centų
Praėjusią savaitę Šiaulių miesto savivaldybės darbo grupės posėdyje svarstyti spręstini klausimai savivaldybės įmonėje UAB „Busturas“ ir galimi finansavimo šaltiniai.
Pasak Savivaldybės Administracijos direktoriaus Antano Bartulio, buvo įvardytos keturios sritys: darbo užmokesčio kėlimas ir kiti įsipareigojimai pagal kolektyvinę darbo sutartį; 12 naujų autobusų pirkimas; gamybinės bazės, remonto ir darbo sąlygų gerinimas: tęstinis autobusų parko atnaujinimas ne naujais autobusais ir bilietų sistemos tobulinimas.
A. Bartulio žodžiais, pirmajai sričiai reikia ne mažiau kaip 225 tūkstančių eurų. 407 tūkstančių eurų reikėtų norint 15 procentų prisidėti perkant naujus autobusus. 909 tūkstančių eurų poreikis – gamybinei bazei atnaujinti (443 tūkstančiai eurų – pirmasis etapas 2018 metais), o 129 tūkstančiai eurų reikalingi tęstiniam autobusų parkui atnaujinti, 40 tūkstančių eurų – elektroninio bilieto sistemai ir iki 60 tūkstančių – elektroninių bilietų platinimo taškų plėtrai.
Kokie finansavimo šaltiniai? Apie 225 tūkstančius eurų laukiamas UAB „Busturas“ 2017 metų pelnas. Jį visą siūloma atiduoti darbo užmokesčiui kelti.
Kitas finansavimo šaltinis – amortizaciniai atskaitymai, pasak Administracijos direktoriaus, apie 700 tūkstančių eurų per metus. Taip pat 2018 metais numatyta asignavimų apie 800 tūkstančių eurų nuostoliams kompensuoti. A. Bartulio žodžiais, tai – riba, kiek Savivaldybė galinti prisidėti iš biudžeto, bet dar reikėtų apie 200 tūkstančių eurų.
Jiems pritraukti darbo grupė rado kitą pinigų šaltinį: jeigu vienkartinio bilieto kaina keleiviams padidėtų iki 52 centų (šiuo metu – 49), galėtų susirinkti apie 187 tūkstančius eurų, jeigu iki 54 centų – gautų apie 309 tūkstančius eurų.
Šiuos planus darbo grupė pateikia Savivaldybės administracijai, vėliau teiks Tarybai.
„Šiaulių krašto“ inf.
Redakcijos archyvo nuotr.
Kelionės UAB „Busturas“ Šiaulių miesto autobusais gali brangti.