
Naujausios
Reikalauja perėjos
Joniškio rajono gyventojai jau kuris laikas prašo įrengti perėją prie autobusų sustojimo Upytės gatvės gale, kur atvažiavę mokiniai kas rytą eina į Žemės ūkio mokyklą ir Mato Slančiausko progimnaziją. Link progimnazijos juda ir suaugusieji, kuriems prireikia ligoninės ir poliklinikos paslaugų. Kadangi perėjos nėra, kelias kertamas nesaugiai.
Automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus patarėjas Viktoras Lapinas informavo, kad šalyje pirmiausia iki 2021 metų bus remontuojamos nesutvarkytos 1700 perėjų, tad apie naujų įrengimą greitu laiku kalbėti būtų sudėtinga. Į tai Eismo saugumo komisijos pirmininkas A. Rudnickas reagavo, kad tokiu būdu sulauksime ir kol viena progimnazistų karta užaugs.
Tačiau posėdyje dalyvavęs Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjas Vidmantas Pumputis pabrėžė, kad saugaus eismo sąlygos vaikams privalo būti užtikrintos, jis siūlė minėtoje vietoje įrengti iškilią perėją, kuri išspręstų ne tik pėsčiųjų judėjimo per kelią, bet ir eismo greičio problemą. O kad šis klausimas būtų sprendžiamas greičiau, savivaldybė galėtų prisidėti lėšomis, pavyzdžiui, įrengdama perėjos vietoje kryptinį apšvietimą. Svečias pažadėjo savivaldybei paruošus tokius „namų darbus“ organizuoti susitikimą ministerijoje su Automobilių kelių direkcija ir konkrečiau spręsti problemą.
Žada spręsti Žagarės problemą
Prisidedant savivaldybės lėšomis žadėta pagreitinti ir dviračių tako link Šiaulių trūkstamų atkarpų įrengimą bei ieškant išeičių, kaip kontroliuoti sunkiasvorių automobilių eismą Žagarėje, kur jie iš karjerų veža smėlį ir skaldą į Akmenės rajone statomą gamyklą.
Žagariečiai su rajono tarybos nariu opozicijos atstovu Edmundu Vaičiuliu priešakyje rugsėjį organizavo akciją, per kurią valandą vaikščiojo per perėją, stabdydami vilkikus. Miesto centre gyvenantys žmonės tada pasakojo nespėjantys valyti dulkių, be to, daugiabučiuose greta gatvės virpa baldai, skimbčioja indai indaujose.
Saugaus eismo komisijos pirmininkas Aivaras Rudnickas sakė, kad padėtis tikrai bloga: suskaičiuota, kad sunkiasvorių automobilių vyksta vidutiniškai 4 per 10 minučių, o greitis įsibėgėjus tolstant nuo centro gerokai didesnis nei leistini 50 kilometrų. Tad prašoma miegamoje zonoje apriboti greitį iki 30 kilometrų per valandą.
Kelių priežiūros tarnyba jau ne vieną kartą turėjo tvarkyti gatves, ypač sudėtinga padėtis ties stačia 90 laipsnių sankryža, vedančia į miesto centrą, kur per karščius asfaltas tiesiog susigarankščiuoja nuo stabdomų automobilių svorio.
Automobilių kelių direkcijos atstovas Viktoras Lapinas suabejojo greičio mažinimo iki 30 kilometrų per valandą nauda, nes lengvųjų automobilių vairuotojai bus provokuojami lenkti lėtai judančius vilkikus.
Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjo Vidmanto Pumpučio nuomone, tokiu atveju geriausia išeitis būtų trikojai greičio matuokliai ir, žinoma, policijos kontrolė. Toks sprendimas jau ne kartą „suveikė“ kitose rajoninėse vietovėse.