
Naujausios
VASAROS POILSIS
Stovyklavo „Šypsenėlėje“
Pakalniškių kaimo bendruomenės organizuotoje vaikų vasaros stovykloje „Šypsenėlė“ moksleiviai žaidė, sportavo, atskleidė savo talentus.
Bendruomenė stovyklauti pakvietė 1-6 klasių mokinius. Stovyklos, kurioje dirbo mokytojos R. Sakalauskaitė ir D. Gustienė, darbo tikslas – plėtoti socializacijos galimybes, tenkinti vaikų saviraiškos poreikius, sudaryti sąlygas turiningai edukacinei veiklai.
Mažieji poilsiautojai susiskirstė į grupes, kurioms sugalvojo pavadinimus, nusipiešė emblemas, sukūrė stovyklos taisykles, kurių stengėsi nepažeisti.
Apie tai, kokie pavojai tyko vasarą ir kaip jų išvengti, kaip elgtis perkaitus, susižeidus, įsisiurbus erkei, vaikams pasakojo Pakalniškių kaimo felčerė J. Zarauskienė. Mokiniai savo talentus atskleidė šokdami, dainuodami, sportuodami, kartu su dailės mokytoja V. Penikiene piešdami Pakalniškių kaimo simbolį – malūną. Jų spalvingi piešiniai papuošė bendruomenės salę.
Mokytojas R. Kanišauskas organizavo sportines varžybas su Pociūnų kaimo bendruomenės vaikų vasaros poilsio stovyklos dalyviais, su kuriais buvo aplankyti Naisiai. Grįždami iš kelionės vaikai aplankė ir Šiaulių universiteto botanikos sodą, kur grožėjosi spalvingais rododendrais.
Paskutinę stovyklos dieną vainikavo turistinis žygis į Pakalniškių pušyną, žaidimai ir laužas su jame keptomis bulvėmis.
Dalė GUSTIENĖ,
Pakalniškių pagrindinės mokyklos mokytoja
Asmeninio albumo nuotr.
STOVYKLAUTOJAI: Vaikų vasaros stovykloje „Šypsenėlė“ moksleiviai turiningai ilsėjosi.
Pakvietė kurti „Vasaros spalvas“
Baisogalos mokyklos-darželio Pakiršinio ikimokyklinio ir pradinio ugdymo skyrius vaikus pakvietė į meninę-sportinę vaikų vasaros stovyklą „Vasaros spalvos“.
Kiekviena stovyklos diena turėjo savo pavadinimą, stovyklautojai kūrė stovyklos himną ir emblemą.
Teatro dieną vaikai dalyvavo žaidime „Gongo gangas“, kuriame komandos turėjo vaidinti. Po to vaidino visi, išsitraukę lapelius su parašytais žodžiais.
Šokio dieną stovyklautojai šoko ratelius, patys kūrė šokio judesius, šoko linijinius šokius.
Muzikos diena vaikams įsiminė muzikinėmis atrakcijomis – dainų dainele ir beždžioniukų diskoteka, karaoke.
Dailės dieną mokiniai dalyvavo piešinių konkurse „Gyvūnas – žmogaus draugas“, geriausi jų darbai buvo išsiųsti į tolesnį konkurso etapą. Šią dieną vaikai taip pat piešė ant veido ir kūno ir tai jiems labai patiko.
Žaidimų dieną moksleiviai žaidė judrius, stalo, atminties lavinimo žaidimus, dalyvavo šaškių varžybose.
Moksleiviai taip pat žiūrėjo įvairius filmukus mokyklos salėje, juos aptarė, sportavo, dalyvavo estafetėse, kvadrato bei rankų lenkimo varžybose, mokėsi žaisti šachmatais, atsakinėjo į „protų mūšio“ klausimus, dalyvavo „Taip ir ne“ žaidime.
Stovyklos uždarymo dieną vaikai šoko savo sukurtą šokį, iliustravo stovyklos veiklą piešdami bei darydami „draugystės kirminą“.
Kiekvieną stovyklos dieną, pasidalinę grupelėmis, vaikai ėjo į Pakiršinio amatų centrą, kur juos šiltai priėmė, pamokė pasidaryti įvairių darbelių iš molio, vilnos, siūlų ir odos.
Areta JANUŠONIENĖ,
stovyklos vadovė
Asmeninio albumo nuotr.
PRISIMINIMAS: Stovyklą primins ir visų darytas „draugystės kirminas“.