
Naujausios
Mokiniai „žaidė“ su erdvėmis
Kūrybinį užsiėmimą pagal projektą AKIM Šiaulių Simono Daukanto gimnazijoje su kolegomis ir studentais vedė Vilniaus Gedimino technikos universiteto dėstytojas, architektas Rolandas Palekas.
Architektų komanda moksleivius išprovokavo pasvarstyti, kurias gimnazijos ar jos aplinkos vietas būtų galima pakeisti, transformuoti, pritaikyti kitokioms reikmėms, gal net sukelti aplinkinių nuostabą. Trys gimnazistų grupės ėmėsi kūrybinių ieškojimų.
Pirmoji savo kūrybinius sprendimus pristačiusi grupė visus pakvietė į improvizuotą mokinių grafikos darbų parodą šalia Birutės ir Basanavičiaus gatvių sankryžos esančioje aikštelėje. Naujoje parodos erdvėje vaišinomės arbata, kalbinome praeivius, stebinome pravažiuojančių mašinų vairuotojus.
Antroji mokinių grupė šiltą ir jaukią erdvę iš aplinkoje esančių daiktų sukūrė gimnazijos II-ojo aukšto perėjoje. Staiga atsiradę ir ant grindų išdėlioti minkštasuolio fragmentai sukūrė ramybės koridorių, kuriame kvietėme gimnazijos mokinius prisėsti, padiskutuoti ir pasidžiaugti saulės spinduliais.
Paskutinė mokinių grupė transformavo III-ojo aukšto erdvę, esančią prie 301 kabineto. Iš vazoninių gėlių, rastų to paties aukšto koridoriuose, buvo sukurta apvali žalioji salelė. Holo erdvė tapo užpildyta, su esminiu akcentu, nuteikianti bendravimui.
Apibendrinant nuveiktus darbus, diskutuojant, buvo prieita prie išvados, kad gimnazijos erdvių patrauklumas, funkcionalumas priklauso nuo mūsų pačių, mokinių. Ar mes išlaikysime tai ką sukūrėme, ar pakeisime, tobulinsime, neardysime?
Nors kūrybinis užsiėmimas užtruko iki vėlyvos popietės, mokiniai skirstėsi patenkinti ir pajutę, kad aplinką galime „prisijaukinti“.
Elida Ignatavičienė, gimnazijos dailės mokytoja
Mokyklos nuotr.
VIETA: Improvizuota mokinių grafikos darbų paroda – aikštelėje šalia dviejų gatvių sankryžos.