Klientui netikusį šaldytuvą pasiims parduotuvės vadovas

REZONANSAS

Klientui netikusį šaldytuvą pasiims parduotuvės vadovas

Balandžio 23-ąją „Krašto žiniose“ straipsnyje „Kliento teisybės paieškos – sunkios“ rašyta apie tai, kaip Burnių kaimo gyventojas Juozas nusipirko baltarusišką šaldytuvą „Atlant“, tačiau nepatiko, kad labai garsiai „blerbė“ variklis.

Pradėjus ieškoti teisybės, pardavėjas atvežė kitą šaldytuvą. Tačiau kitas, pirkėjo nuomone, ryja per daug elektros.

Teisybės paieškų tęsti Juozas nebeturi jėgų.

Išspausdinus rašinį, į redakciją užsuko parduotuvės, iš kurios Burnių gyventojas pirko šaldytuvą su šaldikliu, vadovas. Prekybininkas panoro pareikšti ir savo nuomonę.

Jis tvirtino, jog parduotuvėms sunku su problemiškais pirkėjais. Kartais jie prisiklauso grįžusių iš užsienio vaikų ir anūkų – esą Anglijoje nusipirkai buitinę techniką, panaudojai, prieš baigiantis garantinio remonto terminui, grąžinai parduotuvei – ir gauni naują daiktą. Sklinda kalbos apie pokyliui panaudojamą, o paskui grąžinamą naują stalą, apie grąžinamus keletą dienų panešiotus drabužius ir kitus dalykus.

„Gal taip ir daro lietuviai. Tačiau patys anglai tikrai tiek nepiktnaudžiauja, – įsitikinęs parduotuvės vadovas. – Lietuvos prekybininkai bankrutuotų, jeigu taip lengvai prekes keistų.“

Pardavėjas tvirtina galėjęs pakeisti tik nenaudotą šaldytuvą. O burniškis į šaldytuvą jau buvo susidėjęs maistą, šaldytuvu naudojosi. Nepaisant to, pats nuvežęs jam kitą šaldytuvą, kurį pirkėjas išsirinko. Naudotąjį pasiėmęs.

Jeigu nepavyks jo grąžinti gamintojui, parduotuvės vadovas jį pasiims sau. „Nenorim kitam pirkėjui parduoti naudoto daikto, – sakė. – O šaldytuvai „Atlant“ iš tikrųjų labai geri. Paklauskite bet kurio meistro. Nors kol kas man tokio didelio šaldytuvo nereikia, manau, kad ateityje pravers.“

Dėl pakeistojo šaldytuvo, kuris ryja daug elektros, parduotuvės vadovas tvirtino, jog iš pradžių, kol užšaldomas visas šaldiklio turinys, šaldytuvas ima daugiau elektros. Paskui viskas normalizuojasi.

„Kai pasiskundė dėl antrojo šaldytuvo, vėl buvau užsukęs pas pirkėją, – tvirtino pardavėjas. – Nustačiau, kad šaldytų mažesniu lygiu. Prie šaldytuvo yra kortelė, kurioje parašytas maksimalus energijos suvartojimas. Jeigu vartoja daugiau, servisas Šiauliuose nemokamai testuoja. Jeigu pretenzijos nepasitvirtina, pirkėjas turi sumokėti transporto išlaidas.“

Dėl arbatinuko pardavėjas sutiko su pirkėjo pretenzijomis. Iš tiesų visos tos rūšies ir tos partijos arbatinukų plastmasiniai dangteliai skleidė nemalonų kvapą. Visą partija grąžinta tiekėjui. Tačiau pardavėjas teigia daręs viską, kad pirkėjas liktų patenkintas. Kai grąžino nepatikusį virdulį, davęs laikinam naudojimui pakaitinį. Kai atvežė tokių pat arbatinukų, pakeitęs. O kadangi ir pakeistas netikęs, pasiūlęs kito gamintojo prekę.

„Mes nenorime ekperimentuoti su klientais. Džiaugtumėmės, kad visi liktų patenkinti. Prekę pakeisti privalome. Bet yra tam tikrų niuansų. Jeigu su plaukų kirpimo mašinėle keletą kartų nusikirpsi plaukus, o po to ją grąžinsi, ar bus sąžininga pardavėjo atžvilgiu?“

„Krašto žinių“ inf.