Į Europą – su kremais iš Šiaulių

Į Europą – su kremais iš Šiaulių

Į Eu­ro­pą – su kre­mais iš Šiau­lių

Šie­met ju­bi­lie­ji­nė­je pa­ro­do­je „Rin­kis pre­kę lie­tu­viš­ką-2018“ šiau­lie­čių vais­ti­nės „Va­le­ri­jo­nas“ ga­mi­na­ma na­tū­ra­lios su­dė­ties kos­me­ti­kos „Ra­za­li­ja“ in­ten­sy­vus rin­ki­nys vei­dui ap­do­va­no­tas auk­so me­da­liu. Vais­ti­nės va­do­vė Al­my­ra Gir­de­nie­nė sa­ko, jog šis lai­mė­ji­mas ska­ti­na dar la­biau plės­ti sa­vo kom­pe­ten­ci­jas, ieš­ko­ti ino­va­ty­vių spren­di­mų ir juos pri­tai­ky­ti kos­me­ti­kos ga­my­bo­je.

Jur­gi­ta JUŠ­KE­VI­ČIE­NĖ

jurgita@skrastas.lt

Edu­ka­ci­ja

A. Gir­de­nie­nė ir vais­ti­nės rin­ko­da­ros sky­riaus va­do­vė Ka­ro­li­na Gri­ga­liū­nė pa­kvie­čia į edu­ka­ci­ją, ku­rio­je sa­vo aki­mis ga­li­ma iš­vys­ti, kaip gims­ta aukš­čiau­sią ap­do­va­no­ji­mą pel­nęs na­tū­ra­lios su­dė­ties kre­mas.

Vie­na­me in­de­ly­je – eko­lo­giš­ki alie­jai ir emul­sik­lis, ki­ta­me – van­duo (jis su­da­ro 80 pro­cen­tų kre­mo), tre­čia­me – van­de­ny­je iš­tir­pin­tos įvai­rios me­džia­gos: ru­dų­jų dumb­lių ekst­rak­tas, jū­ros plank­to­no me­džia­ga, na­tū­ra­lūs avie­čių ir ger­vuo­gių ekst­rak­tai, jo­gur­to (Yo­gur­te­ne Ba­lan­ce) mil­te­liai ir ki­tos.

Po­nia Al­my­ra trum­pai pa­sa­ko­ja apie kiek­vie­ną ing­re­dien­tą. Vie­nas pa­de­da pri­trauk­ti ir su­lai­ky­ti drėg­mę odo­je, ki­tas pa­ste­bi­mai vei­kia se­nė­ji­mo pro­ce­sų pa­veik­tą odą, tre­čias ska­ti­na odos re­ge­ne­ra­ci­ją, su­tei­kia elas­tin­gu­mo, ket­vir­tas pa­de­da odo­je iš­sau­go­ti nau­din­gus mik­roor­ga­niz­mus.

In­de­liai su me­džia­go­mis ke­liau­ja ant kait­len­tės ir kai­ti­na­mi iki 60–70 laips­nių karš­čio. Kai pa­šy­la, vais­ti­nės va­do­vė su­pi­la juos į in­dą ir pra­de­da mai­šy­ti. Pas­kiau­siai į in­dą ke­liau­ja kon­ser­van­tas.

„Vi­sur, kur įei­na van­dens, rei­kia šios me­džia­gos, – paaiš­ki­na A. Gir­de­nie­nė. – Kon­ser­van­tas – ir­gi eko­lo­giš­kas. Tai – de­hid­roac­to rūgš­ties du pro­cen­tai ir ben­zi­lo al­ko­ho­lis, iš­gau­na­mas iš span­guo­lių.“

Mai­šy­ti kre­mą rei­kia ga­na il­gai (apie pus­va­lan­dį) ir in­ten­sy­viai, kol jis pa­si­da­ro tirš­tas, rei­kia­mos kon­sis­ten­ci­jos. A. Gir­de­nie­nė duo­da pa­ban­dy­ti ir mums, edu­ka­ci­jos da­ly­vėms. Sa­ko, jog mai­šant kre­mą į jį rei­kia su­dė­ti vi­są sa­vo ge­rą­ją ener­gi­ją, ge­ras min­tis, ta­da pro­duk­tas bus veiks­min­gas.

Ka­ro­li­na įspė­ja, kad mai­šy­tu­me pa­gal laik­ro­džio ro­dyk­lę ir pa­sa­ko­ja, jog kar­tą vie­nos edu­ka­ci­jos da­ly­vis ėmė su­kti į ki­tą pu­sę, ir kre­mas vir­to varš­ke, ta­čiau pra­dė­jus su­kti pa­gal laik­ro­džio ro­dyk­lę, kre­mas vėl įga­vo vien­ti­są struk­tū­rą.

Kad kre­mas bū­tų ma­lo­naus kva­po, į jį įmai­šo­ma tru­pu­tis ete­ri­nių alie­jų: kva­pių­jų ka­nan­gų, ber­ga­mo­čių, ro­ži­nių pe­lar­go­ni­jų, le­van­dų ar ki­tų. Edu­ka­ci­jos me­tu ga­li­ma su­si­kur­ti no­ri­mo aro­ma­to kre­mą. Ren­ka­mės kva­pių­jų ka­nan­gų. A. Gir­de­nie­nė sa­ko, kad šis kva­pas ke­lia žmo­gaus sa­vi­ver­tę.

Ap­do­va­no­ji­mų ver­ti pro­duk­tai

In­ten­sy­vaus po­vei­kio rin­ki­nys odai – ne pir­mas „Va­le­ri­jo­no“ vais­ti­nės pro­duk­tas, ap­do­va­no­tas auk­so me­da­liu. Per­nai to­kį pat ap­do­va­no­ji­mą pel­nė „Ra­za­li­jos“ re­ge­ne­ruo­ja­ma­sis kre­mas su hia­lu­ro­no rūgš­ti­mi ir ko­fer­men­tu Q10.

Šie­met ap­do­va­no­ji­mą pel­nęs rin­ki­nys (se­ru­mas, kre­mas ir kre­mas-kau­kė) bu­vo su­kur­ti bend­ra­dar­biau­jant su Lie­tu­vos svei­ka­tos moks­lų uni­ver­si­te­tu.

„Ra­za­li­jos“ li­ni­jo­je šiuo me­tu jau yra de­šimt pro­duk­tų: kre­mų ir se­ru­mų įvai­riems odos ti­pams, įvai­rioms odos pro­ble­moms spręs­ti. Šiuo me­tu ku­ria­mi dar du nau­ji pro­duk­tai.

A. Gir­de­nie­nė sa­ko, jog kre­mų, se­ru­mų ga­my­ba – la­bai įdo­mus, vi­są vais­ti­nės ko­lek­ty­vą įtrau­kian­tis kū­ry­bi­nis pro­ce­sas.

„Mes ne­sa­me fab­ri­kas, ku­ris ga­mi­na di­de­liais kie­kiais, mes esa­me tie, ku­rie ku­ria. Pa­ga­mi­na­me ne­di­de­lį kie­kį, pa­čios iš­ban­do­me, ap­ta­ria­me, kas tin­ka, kas ne­pa­tin­ka, ko trūks­ta“, – pa­sa­ko­ja „Va­le­ri­jo­no“ va­do­vė.

Nuo kre­mo su­kū­ri­mo iki pa­te­ki­mo į pre­ky­bą praei­na maž­daug trys mė­ne­siai. Su­kur­tas kre­mas ti­ria­mas la­bo­ra­to­ri­jo­je, vė­liau tes­tuo­ja­mas der­ma­to­lo­gų, po 115 die­nų vėl ti­ria­mas la­bo­ra­to­ri­jo­je, ar tin­ka­mas bak­te­rio­lo­giš­kai. Tik vi­siš­kai pa­tik­rin­tas ir įver­tin­tas pro­duk­tas ga­li pa­tek­ti į pre­ky­bą.

Vie­nu me­tu „Va­le­ri­jo­no“ vais­ti­nė­je ga­li­ma pa­ga­min­ti tik aš­tuo­nis vie­ne­tus kre­mo ar se­ru­mo. Pro­duk­tui mai­šy­ti nau­do­ja­ma spe­cia­li ma­ši­nė­lė, vi­sa ki­ta – ran­kų dar­bas.

„La­bai svar­bu, koks žmo­gus ga­mi­na, nes jis įde­da sa­vo ener­gi­ją, – įsi­ti­ki­nu­si A. Gir­de­nie­nė. – Mū­sų far­ma­ko­lo­gė Li­na Sa­bu­tie­nė yra fan­tas­tiš­kas, jaut­rus žmo­gus.“

No­ri kos­me­ti­ką pri­sta­ty­ti už­sie­nio rin­kai

Kre­mų ga­my­ba po­nia Al­my­ra su­si­do­mė­jo maž­daug prieš pen­ke­rius me­tus ir į tai įtrau­kė sa­vo ko­lek­ty­vą.

„Iš Vo­kie­ti­jos par­si­ve­žėm eko­lo­giš­kų alie­jų. Pa­si­žiū­rim kre­mų su­dė­tį, o ten įei­na vi­si tie alie­jai. Mes juk praė­ję vais­tų, kre­mų, emul­si­jų ga­my­bą, pa­gal­vo­jom, ko­dėl ne­pa­ban­džius, ir pra­dė­jom. Iš pra­džių gal ir at­ro­dė, ko­kių čia ne­są­mo­nių ta ve­dė­ja pri­si­gal­vo­jo, bet kai pra­dė­jo išei­ti ge­ri kre­mai, kai pa­čios pa­ban­dėm, nu­spren­dėm, kad rei­kia ei­ti to­liau“, – pa­sa­ko­ja „Va­le­ri­jo­no“ va­do­vė.

Net­ru­kus vais­ti­nė ta­po aso­cia­ci­jos „Li­ko­che­ma“ na­re, pra­dė­jo kon­sul­tuo­tis su vie­tos ir už­sie­nio spe­cia­lis­tais, pra­dė­jo to­bu­lin­ti ga­mi­na­mus pro­duk­tus ir šian­dien kos­me­ti­kai nau­do­ja tik ko­ky­biš­kas ir ino­va­ty­vias bei moks­lo ty­ri­mais pa­grįs­tas su­de­da­mą­sias na­tū­ra­lios su­dė­ties me­džia­gas.

Pre­ki­nio ženk­lo „Ra­za­li­ja“ ke­lias pra­si­dė­jo nuo 2015 me­tų ir per tris me­tus jau pel­nė du ap­do­va­no­ji­mus.

Ko­dėl „Ra­za­li­ja“? „Taip pa­va­din­ta dėl to, kad ra­za­li­ja yra va­le­ri­jo­no si­no­ni­mas“, – paaiš­ki­na A. Gir­de­nie­nė.

Pa­kuo­tę puo­šia ir di­džio­sios RA rai­dės, ku­rios tu­ri net ke­lias pra­smes: sau­lės die­vas, pir­mas „Ra­za­li­ja“ skie­muo, o tarp tų dvie­jų di­džių­jų rai­džių su­si­for­muo­jan­ti V rai­dė reiš­kia „Va­le­ri­jo­no“ vais­ti­nę. Pa­kuo­čių ir eti­ke­čių di­zai­ną kū­rė taip pat šiau­lie­čiai.

„Mū­sų vi­zi­ja – ki­tais me­tais gau­ti ECO­CERT ser­ti­fi­ka­tą ir su ge­ra kos­me­ti­ka išei­ti į Eu­ro­pą“, – pla­nais da­li­ja­si po­nia Al­my­ra.

„Va­le­ri­jo­no“ va­do­vė įsi­ti­ki­nu­si, kad gau­ti ser­ti­fi­ka­tą yra rea­lu, juo­lab kad pro­duk­tai Lie­tu­vo­je įver­tin­ti auk­so me­da­liu, ta­čiau tam rei­kia 10 tūks­tan­čių eu­rų. Vais­ti­nė tam ti­ki­si gau­ti da­li­nį vals­ty­bės fi­nan­sa­vi­mą. „Va­le­ri­jo­no“ sie­kį pa­lai­ko ir Šiau­lių pre­ky­bos, pra­mo­nės ir ama­tų rū­mai.

Ka­dan­gi kre­mų ir se­ru­mų ga­my­bai nau­do­ja­mi aukš­tos ko­ky­bės, ser­ti­fi­kuo­ti pro­duk­tai, kos­me­ti­ka nė­ra pi­gi. Kre­mų kai­na svy­ruo­ja nuo 20 iki 27 eu­rų, se­ru­mų – 16–18 eu­rų. Auk­so me­da­liu ap­do­va­no­tas rin­ki­nys iš tri­jų pro­duk­tų kai­nuo­ja 73 eu­rus.

„Ra­za­li­ja“ kos­me­ti­ka pre­kiau­ja­ma ne tik „Va­le­ri­jo­no“ vais­ti­nė­je, bet ir in­ter­ne­tu, taip pat įvai­riuo­se ša­lies mies­tuo­se ne­prik­lau­so­mo­se vais­ti­nė­se.

Gied­riaus BA­RA­NAUS­KO nuo­tr.

„Va­le­ri­jo­no“ vais­ti­nės di­rek­to­rė Al­my­ra Gir­de­nie­nė sa­ko, kad kre­mų ir se­ru­mų kū­ry­ba – la­bai įdo­mus ir įtrau­kian­tis pro­ce­sas.

Per­nai pa­ro­do­je „Rin­kis pre­kę lie­tu­viš­ką“ auk­so me­da­lį pel­nė „Va­le­ri­jo­no“ su­kur­tas re­ge­ne­ruo­ja­ma­sis kre­mas, šie­met – in­ten­sy­vaus po­vei­kio rin­ki­nys vei­do odai.

Kad išei­tų kre­mas, ma­sę rei­kia ge­rai iš­suk­ti. Svar­biau­sia – pa­gal laik­ro­džio ro­dyk­lę.

„Va­le­ri­jo­no“ vais­ti­nės rin­ko­da­ros sky­riaus va­do­vė Ka­ro­li­na Gri­ga­liū­nė ne tik rū­pi­na­si kos­me­ti­kos li­ni­jos „Ra­za­li­ja“ di­zai­nu, rek­la­ma, bet ir pa­ti kas­dien nau­do­ja kre­mą bei se­ru­mą.

Šiuo me­tu yra su­kur­ta jau de­šimt „Ra­za­li­jos“ li­ni­jos pro­duk­tų, dar du ku­ria­mi. Vi­sai kos­me­ti­kai nau­do­ja­mi aukš­tos ko­ky­bės eko­lo­giš­ki ir na­tū­ra­lios kil­mės ing­re­dien­tai.