Lūžta e-bilieto kortelė – pats kaltas

Lūžta e-bilieto kortelė – pats kaltas

Lūž­ta e-bi­lie­to kor­te­lė – pa­ts kal­tas

Šiau­lie­tis V.S. į re­dak­ci­ją atė­jo pa­si­pik­ti­nęs, jog ne­mo­ka­mai ne­bu­vo pa­keis­ta su­lū­žu­si „Bus­tu­ro“ e-bi­lie­to kor­te­lė. Ti­ki­na, jog ji bu­vo ne­ko­ky­biš­ka.

„Au­to­bu­sų sto­ty­je no­rė­jau pa­si­keis­ti, dar­buo­to­ja pa­pra­šė mo­kė­ti už nau­jos iš­da­vi­mą pu­sant­ro eu­ro, – pa­sa­ko­jo vy­ras. – Esą aš pa­ts kal­tas, kad su­lū­žo. Ma­ne tai la­biau­siai už­ga­vo: ir tie žo­džiai, ir tos dar­buo­to­jos to­nas. Ta plas­ti­ki­nė kor­te­lė, pa­žiū­rė­ki­te, ko­kia plo­na, plo­nes­nė už nau­jai iš­duo­tą, aky­se to­liau lūž­ta.“

Iš tie­sų, vos ran­ko­se pa­var­tė, ro­dy­da­mas per­pus lū­žu­sios kor­te­lės da­lis, vie­na iš jų su­ski­lo.

Vy­ras pik­ti­no­si ir dėl to, jog iš kar­to neat­ga­vo se­na­ja­me e-bi­lie­te li­ku­sių įkrau­tų 3 eu­rų.

„Pra­šiau iš jų at­skai­čiuo­ti tuos 1,5 eu­ro – ne­ga­li, pra­šiau per­kel­ti į nau­ją kor­te­lę – ir­gi ne­ga­li, pa­sa­kė, jog per­kels tik po tri­jų die­nų, o man da­bar jau va­žiuo­ti rei­kia, esu neį­ga­lu­sis, pi­ni­gų ne­be­tu­riu, tai sa­ko, eik pės­čias“, – tei­gė mies­tie­tis.

Iš­gir­dęs šį pa­sa­ko­ji­mą ki­tas šiau­lie­tis, pri­si­mi­nė, kiek jam kai­na­vo su­lū­žu­si vai­ruo­to­jo pa­žy­mė­ji­mo kor­te­lė.

„Mo­kė­jau už nau­ją pa­žy­mė­ji­mą – ta­da dar li­tais – 50 li­tų, plius tu­rė­jau iš nau­jo pe­rei­ti me­di­ci­ni­nę ap­žiū­rą ir už ją mo­kė­jau – 30 li­tų“.

Jis ir­gi svars­tė, jog pa­žy­mė­ji­mas ga­lė­jo bū­ti pa­ga­min­tas ne­ko­ky­biš­kai, ir dėl to su­lū­žęs.

Gied­riaus BA­RA­NAUS­KO nuo­tr.

Šiau­lie­tis ti­ki­na, jog per­pus lū­žu­si e-bi­lie­to kor­te­lė ga­lė­jo bū­ti ne­ko­ky­biš­ka, nes vos ran­ko­se pa­var­tė – vėl ski­lo.

Šiau­lių kraš­to“ inf.