
Naujausios
Dizainas, logotipas, piktograma, žinutė – visa tai turi būti sukurta taip, kad sukeltų konkrečią emocinę vartotojų reakciją ir dar daugiau.
Jūs neturite būti didžiulė įmonė, kad sukurtumėte tokius emocinius santykius. Įvairaus dydžio įmonės tai gali padaryti atkreipdamos dėmesį į šių dienų pirkėjų psichologiją.
Kas yra emocinis prekės ženklas
Tai prekės ženklo išprovokuotų emocijų panaudojimas santykiams tarp to prekės ženklo ir jo klientų sukurti. Šis emocinis atsakas sukeliamas apeliuojant į vartotojų siekius, poreikius, ego ir bendras emocijas. Yra daug dalykų, kurių nori dauguma žmonių. Tai apima ego pasitenkinimą, meilę, emocinį saugumą ir galią. Visi šie poreikiai yra pasąmoningi, tačiau jie yra ir yra pasirengę juos suaktyvinti juos skatinančios rinkodaros.
Nustatyta, kad kai naudojama emocinė provokacija, ji yra daugiau nei 50% efektyvesnė nei emocijų nenaudojančios reklamos.
Emocinių vaizdo klipų rodymas yra geras būdas toliau kurti šį emocinį ryšį. Įprasta, kad prekių ženklai naudoja didelius renginius kurdami emocingas reklamas. Pirmiausia jie įkvėpia, o tada reklamuoja parduodamą produktą.
Kad išsklaidytumėte visas abejones, atraskite pagrindinius reklaminių vaizdo įrašų kūrimo pranašumus.
● Didesnis auditorijos įsitraukimas
Vaizdo įrašai su informaciniu formatu ir didaktine kalba, sužadinantys emocijas ar humorą, turi dar daugiau galimybių dalytis ir bendrauti.
● Segmentuotas pasiekiamumas
Tai reiškia, kad galite sukurti konkrečią medžiagą atsižvelgdami į auditorijos, kurią norite pasiekti, tipą ir jos skaudulius bei prieštaravimus.
● Daugiau patikimumo
Kokybiškos vaizdo reklamos sukūrimas ženkliai prisideda prie geros prekės ženklo reputacijos. Tai palieka teigiamus įspūdžius, o įmonė lieka vartotojo vaizduotėje.
● Daugiau aiškumo perduodant pranešimą
Vaizdo įraše tikrai galėsite efektyviau perteikti savo produkto vertę ir skirtumus. Taip yra todėl, kad su juo galima suaktyvinti du kanalus: žodinį ir vizualinį.