„Rail Baltica“ ir elektrifikacijos projektai: nauji iššūkiai ir darbuotojų poreikis

„LTG Infra“ Techninės priežiūros vadovas Arvydas Dveilys.
Lietuvos geležinkelių infrastruktūra išgyvena vieną intensyviausių plėtros etapų per pastaruosius dešimtmečius. Įgyvendinami strateginiai projektai, tokie kaip europinės vėžės „Rail Baltica“ statyba ir geležinkelio ruožo Vilnius–Klaipėda elektrifikacija, ne tik keičia šalies transporto veidą, bet ir kelia naujus iššūkius – tiek technologinius, tiek žmogiškuosius.

Vystant ir modernizuojant geležinkelių tinklą, būtina jį tinkamai aptarnauti ir prižiūrėti. Todėl „LTG Infra“ aktyviai ieško naujų specialistų, kurie prisidėtų prie techninės priežiūros komandos.

Apie tai, kokių specialistų šiuo metu ieškoma, kokios sąlygos siūlomos ir kaip įmonė ruošia naujus darbuotojus – kalbamės su „LTG Infra“ Techninės priežiūros vadovu Arvydu DVEILIU.

– Kodėl šiuo metu ieškote naujų darbuotojų?

– Pagrindinė priežastis – reikšminga Lietuvos geležinkelių infrastruktūros plėtra. Įgyvendinant strateginius projektus, tokius kaip „Rail Baltica“ ir geležinkelio ruožo Vilnius–Klaipėda elektrifikacija, atsiranda būtinybė ne tik modernizuoti techninę bazę, bet ir užtikrinti, kad geležinkelių infrastruktūrą aptarnautų aukštos kvalifikacijos specialistai. Todėl šiuo metu aktyviai formuojame komandą Jonavoje, kur bus atnaujinta ir išplėsta techninė bazė, skirta tiek esamų, tiek statomų geležinkelio kelių ir kontaktinio tinklo aptarnavimui.

– Kokių specialistų šiuo metu ieškote?

– Šiuo metu ieškome: specialiųjų geležinkelio riedmenų mašinistų, kurie valdytų techniką bėgių priežiūrai ir remontui, kontaktinio tinklo riedmenų mašinistų, kontaktinio tinklo priežiūros inžinierių – visi šie darbuotojai bus įdarbinti Jonavoje. Be to, papildomai ieškome komandų papildymo Klaipėdoje ir Šiauliuose, kur kviečiame prisijungti kontaktinio tinklo riedmenų mašinistus ir kontaktinio tinklo priežiūros inžinierius.

– Ar keliami aukšti reikalavimai kandidatams?

– Ne. Esame pasiruošę investuoti į naujų darbuotojų parengimą. Svarbiausia – motyvacija, atsakomybė ir noras dirbti. Sudarėme aiškų mokymų planą, apimantį: teorinius ir praktinius mokymus, reikiamas atestacijas ir testavimus, praktikas su patyrusiais specialistais. Įdarbinę naujuosius kolegas ir įsitikinę, kad žmonės pasirengę savarankiškai dirbti, deleguosime jiems darbus realiose darbo vietose. Be to, būsimus specialiųjų geležinkelio riedmenų mašinistus planuojame siųsti į Vokietiją – į gamyklą, kurioje gaminami riedmenys, su kuriais jie dirbs Lietuvoje. Baigę mokslus ir atlikę praktiką, jie papildys nedidelį, unikalių žinių kaip valdyti tokius riedmenis, specialistų būrį.

– Kokias sąlygas siūlote?

– Darbuotojams siūlome ne tik konkurencingą atlygį (nuo 1500 iki 2770 EUR prieš mokesčius, priklausomai nuo pozicijos ir kvalifikacijos), bet ir visą papildomų naudų paketą: papildomą sveikatos draudimą, nemokamas keliones traukiniais, pripažinimo programėlę, kurioje siūloma virš 300 įvairių kompanijų nuolaidų, kompensuojamus skiepus, papildomas laisvas dienas, emocinės sveikatos paskaitas, dalyvavimą mokymuose ir studijų kompensavimą, vienkartines išmokas šeimos atvejais (vaiko gimimas, artimojo netektis ir kt.) ir kt. Visa tai sukurta tam, kad darbuotojai jaustųsi vertinami, galėtų augti, mokytis ir turėtų balansą tarp darbo bei asmeninio gyvenimo.

Užs. Nr. 578307