
Naujausios
Įmonės direktorė atvirai pripažino, kad nuo sausio mėnesio per Šiaulių oro uostą kroviniai negabenami. Vienintelė krovinius čia perkraunanti įmonė "Rikusta" nuo metų pradžios turi problemų su muitine ir krovos veiklos nevykdo. Kitų kompanijų prisitraukti nepasisekė.
A. Kuezada patvirtino, kad šiandien įmonė gyvena iš saugos funkcijos vykdymo, kurią dotuoja iš miesto biudžeto Savivaldybė. Nors oro uosto veiklos nuostolis 2018 metais keliais tūkstančiais sumažėjo ir šiandien siekia beveik 17 tūkstančių eurų, dauguma veiklos rodiklių yra minusiniai. Pavyzdžiui, krovinių perkrovimas sumažėjo beveik per pusę. A. Kuezada spėjo, kad kitais metais nuostolis bus dar didesnis.
Anot direktorės, neatsiranda logistikos bendrovių, kurios galėtų pakrauti orlaivius 20 tonų kroviniais, o įmonė neturi tokių finansinių srautų, kad galėtų tai daryti pati.
Visos viltys sudėtos į išnuomotą žemės sklypą, kuriame privatus investuotojas UAB "Termicom" per porą metų planuoja įkurdinti orlaivių remonto ir priežiūros bazę.
Ir meras Artūras Visockas, ir oro uosto vadovė pripažino, jog buvo abejonių, ar investuotojo ketinimai yra rimti, ar jis įvykdys savo įpareigojimus. Tuo tarpu Savivaldybė apie 10 milijonų eurų taip pat ketina investuoti į oro uosto veiklai reikalingą infrastruktūrą, kuri šiandien priklauso Krašto apsaugos ministerijai. Oro uosto direktorė pripažino, kad kol kas turi tik žodinį ministerijos pažadą, kad Savivaldybės į jai nepriklausantį turtą investuotos lėšos bus įskaičiuotos į nuomos mokestį, jei pavyks dėl nuomos santykių susitarti su ministerija.
Nors apie investicijas kalbama antrus metus, direktorė tik dabar pradėjo tikėti, kad tas investicinis projektas tikrai įvyks.
"Buvo daug abejonių dėl investuotojo galimybių tai padaryti, bet jų 2018 metų finansiniai rodikliai yra išaugę, pagerėję. Vyksta projektinių pasiūlymų ruošimas. Manau, kad procesas įvyks iki galo", – vylėsi A. Kuezada.
Meras A. Visockas pastebėjo daugiau požymių, kad investuotojai nepabėgs.
"Aš irgi tikiu, nes šiuo metu derinami tarpusavio projektai ir šiek tiek neatinka aukščiai. Jeigu jau derybos vyksta, kaip suderinti tuos aukščius, investuotojas turi ketinimą investuoti. Ir aš pradedu tikėti, kad investuotojas turi labai rimtų ketinimų Šiauliuose", – savais argumentais meras rėmė asmenines viltis.
Tarybos narys Marijus Velička priminė merui poros metų senumo jo pažadus "sutvarkyti reikalą" su ministerija bei kariuomene dėl angarų ir riedėjimo tako perdavimo oro uostui, tačiau šiandien šis klausimas – pažadų stadijoje.
Taryba patvirtino Šiaulių oro uosto direktorės ataskaitą.