Direktorių atšaukė, bet neatleido

Direktorių atšaukė, bet neatleido

Nors Šiaulių miesto savivaldybės valdomoje Šiaulių oro uosto įmonėje direktorius atšauktas, jis iki šiol neatleistas. Nepervestos ir skirtos lėšos įmonei gelbėti. Bet civilinių orlaivių skrydžiai iš oro uosto jau sustabdyti.

Rūta JANKUVIENĖ

ruta@skrastas.lt

Atšauktas, bet neatleistas

Šiaulių oro uosto įmonės direktorius Romas Mikšys miesto Tarybos sprendimu praėjusį ketvirtadienį atšauktas iš pareigų. Bet iki šiol neatleistas. R. Mikšys turi būti atleistas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

Eduardas Bivainis, Savivaldybės administracijos direktorius, vakar spaudos konferencijoje aiškino, jog Taryba tik sudarė „galimybę atleisti direktorių – gal ryt, gal po savaitės“. Delsia, nes įmonėje nėra norinčių laikinai R. Mikšį pakeisti. Direktoriaus pavaduotojo pareigybės nėra, todėl kalbinami įmonės skyrių vadovai.

„Kalbamės su keliais“, – teigė E. Bivainis.

Jis neatmetė, jog R. Mikšys gali ir pats išeiti iš darbo. Su juo vykstančios derybos dėl išeitinės kompensacijos dydžio.

Pats R. Mikšys „Šiaulių kraštui“ teigė, jog jau parašė prašymą nuo liepos 15 dienos atleisti jį iš pareigų „abipusiu susitarimu“.

Pinigų dar nesulauks

Miesto Taryba nusprendė skirti lėšų įmonės veiklai gelbėti – 30 tūkstančių eurų. Plius 60 tūkstančių eurų apsispręsta atseikėti veterinarijos postui įrengti. Bet į įmonės sąskaitą jokie pinigai dar neįplaukė.

„Kol bus R. Mikšys, kol nebus paskirtas laikinas vadovas, tol pinigai nebus pervesti“, – aiškino E. Bivainis.

Jis neprognozavo, kada gali atsirasti naujas nuolatinis įmonės vadovas. Jam parinkti būtų skelbiamas viešas konkursas.

Nauja „dovanėlė“ – apriboti skrydžiai

Civilinės aviacijos administracija (CAA) praėjusią savaitę Šiaulių oro uoste sustabdė civilinių orlaivių skrydžius.

CAA savo sprendimą grindė tuo, kad oro uosto įmonėje nebeliko nuolatinio atsakingo už aviacijos saugą asmens – saugos vadybininko.

Patikrinimo aktas surašytas dar birželio 30 dieną. Patikrinimo rezultatai rodo, kad dėl blogos finansinės situacijos „įmonė nebegali tinkamai vykdyti savo pagrindinės saugos valdymo ir užtikrinimo pareigos“.

Taip pat pabrėžiama, jog „jau daugelį metų nesugebama skirti lėšų bei suprojektuoti įmonei priskirto orlaivių perono dangos, kurios būsena yra kritinė.“

Pakiš koją ir veršeliams

R. Mikšio teigimu, apribojimas taikomas tik civilinių orlaivių skrydžiams iš oro uosto. Jo aiškinimu, civiliniai orlaiviai su keleiviais gali atvykti į oro uostą, bet išvykti gali tik orlaiviai su įgulomis – be keleivių. Apribojimas taikomas ir kroviniams civiliniais orlaiviais gabenti iš oro uosto.

„Verslininkai su mumis tariasi atnaujinti veršelių gabenimą į Turkiją, pirmas reisas gali būti jau šio mėnesio pabaigoje, – tikino R. Mikšys. – Jeigu apribojimas nebus atšauktas, nebus galima gabenti ir veršelių.“

Aviacinės saugos specialisto įmonėje neliko, nes algos įmonėje vėluoja jau du mėnesius, dėl to trys specialistai išėjo iš darbo.

„Rengiamės siųsti į aviacinės saugos mokymo kursus kitą darbuotoją“, – sakė direktorius.

Įmonėje dar yra 26 darbuotojai. Vieno mėnesio darbo užmokesčio fondas sudaro 24 tūkstančius eurų.

„Šiaulių krašto“ žiniomis, laikinai imtis įmonės direktoriaus pareigų buvo kalbinamas Algirdas Ulčinas, Aviacijos saugumo skyriaus vadovas.

„Iš pradžių atsisakiau, – sakė „Šiaulių kraštui“ A. Ulčinas. – Bet dabar svarstau – gaila devynerių metų įmonės darbo. Tariamės su kito skyriaus vadovu, kuriam nors vienam iš mūsų teks eiti.“

Komentarai