Mo­ko­mės kū­ry­biš­kai ir įdo­miai: ma­te­ma­ti­ka

Mo­ko­mės kū­ry­biš­kai ir įdo­miai: ma­te­ma­ti­ka

Mokomės kūrybiškai ir įdomiai: matematika

„Man atrodo, kad svarbiausia mokytojo darbe – vaikas. Mūsų darbas – jį prakalbinti, stengtis, kad jis norėtų mokytis. O pačiam mokytojui itin svarbus noras tobulėti. Nereikia bijoti naujovių, reikia su jomis gerai susipažinti ir taikyti savo darbe. Mokytojas turi išdrįsti atitrūkti nuo vadovėlio ir į savo darbą pasižiūrėti kitaip – laisviau, kūrybiškiau.“

Šiaulių Jovaro progimnazija Matematikos mokytoja Valentina Baradinskienė

Švietimo kokybė priklauso nuo mokytojų, jų profesionalumo. Lietuvos pedagogai nuolat mokosi ir tobulina savo kvalifikaciją.

Palankios sąlygos pedagogų kvalifikacijos tobulinimui ir perkvalifikavimui sudarytos vykdant kelerių metų trukmės projektą „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra“, kuris remiamas ES struktūrinių fondų lėšomis..

Projekto metu mokytojai iš visos Lietuvos tobulina profesinius įgūdžius, išmėgina naujausias pedagogų kvalifikacijos tobulinimo formas, pavyzdžiui, vienerių metų,, pusmečio ir 3 mėn. ilgalaikes stažuotes Lietuvoje ir užsienyje.