Mo­ki­niai kū­rė \"Skaid­ru­mo vė­lia­vas\"

Mo­ki­niai kū­rė \"Skaid­ru­mo vė­lia­vas\"

Mo­ki­niai kū­rė "Skaid­ru­mo vė­lia­vas"

Tarp­tau­ti­nės an­ti­ko­rup­ci­jos die­nos pro­ga mo­ki­niai iš dau­giau nei 80 ša­lies mo­kyk­lų kū­rė "Skaid­ru­mo vė­lia­vas" ir dis­ku­ta­vo apie mo­kyk­los bend­ruo­me­nės ver­ty­bes. Ini­cia­ty­vo­je da­ly­vau­jan­čios mo­kyk­los yra „Są­ži­nin­gu­mo mo­kyk­lų tink­lo“ na­rės. Tink­las jun­gia 160 švie­ti­mo įstai­gų iš 93 Lie­tu­vos vie­to­vių.

Šios „Skaid­ru­mo vė­lia­vų“ ini­cia­ty­vos tiks­las – nau­jais bū­dais įtrauk­ti jau­ni­mą dis­ku­tuo­ti apie ver­ty­bes, spal­vo­mis, ženk­lais ir ki­to­mis vi­zua­li­nė­mis for­mo­mis per­teik­ti tai, kas jiems yra skaid­ru­mas, są­ži­nin­gu­mas ir at­sa­ko­my­bė.

Šiau­lių Didžd­va­rio gim­na­zi­jos I m, I p ir II m, II p kla­sių mo­ki­niai taip pat įsi­jun­gė į šią ini­cia­ty­vą. Per pa­mo­kas „Įva­das į ži­no­ji­mo teo­ri­ją“ mo­ki­niai, at­sa­ky­da­mi į klau­si­mus (Kas man yra skaid­ru­mas mo­kyk­lo­je? Kaip ga­liu ska­tin­ti są­ži­nin­gą el­ge­sį sa­vo kla­sė­je? Jei­gu ne­są­ži­nin­gu­mas bū­tų ani­ma­ci­nis pik­ta­da­rys, kas tai bū­tų?) pie­šė "Skaid­ru­mo vė­lia­vas", o per pi­lie­tiš­ku­mo pa­mo­kas vy­ko dis­ku­si­ja apie ver­ty­bes, aka­de­mi­nį są­ži­nin­gu­mą mo­kyk­lo­je.

Be to, mo­ki­niai bal­sa­vo, ku­ri "Skaid­ru­mo vė­lia­va" la­biau­siai ati­tin­ka skaid­ru­mo api­brė­ži­mą – vė­lia­va nu­ga­lė­to­ja ta­po I p kla­sės mo­ki­nių Va­sa­rės Gaup­šai­tės ir Ais­tės Diš­lės dar­bas.

Pau­lius Ba­ra­naus­kas ir Gie­na Ku­bi­liū­tė, Didžd­va­rio gim­na­zi­jos is­to­ri­jos mo­ky­to­jai

Mo­kyk­los nuo­tr.

Šiau­lių Didžd­va­rio gim­na­zi­jos mo­ki­niai pri­si­jun­gė prie ini­cia­ty­vos kur­ti „Skaid­ru­mo vė­lia­vas.