
Naujausios
„Street Fighter“ ir „Mortal Kombat“ dominavimas
Koviniai žaidimai puikiai prisitaikė prie mobiliųjų įrenginių, kūrėjai sugalvojo valdymo schemas, kurios jutikliniame ekrane jaučiasi patogiai. „Street Fighter IV Champion Edition“ perkelia klasikinės arkados patirtį į mobilųjį įrenginį su supaprastintu valdymu, kuris neaukoja žaidimo gylio. Žaidimas išlaiko visą savo konsolės versijos sudėtingumą, tuo pačiu metu paverčiant specialiuosius veiksmus prieinamais per intuityvius braukimo gestus ir lietimo kombinacijas.
„Brawlhalla“ siūlo kitokį kovos žanro požiūrį su savo platforminių kovų sistema. Nemokamas žaidimo modelis leidžia žaidėjams iš karto šokti į mūšius su draugais ar nepažįstamaisiais internete, o karikatūrinis meno stilius išlaiko veiksmą aiškų ir lengvai atsekamą net mažesniuose ekranuose. Žaidimo tarplaformiškumas reiškia, kad galite sklandžiai tęsti savo progresą tarp skirtingų įrenginių.
„Mortal Kombat Mobile“ atskleidžia serijai būdingas brutalias kovas su stulbinančiais vizualiniais efektais, demonstruojančiais, ką gali pasiekti šiuolaikinis mobiliųjų įrenginių aparatūros pajėgumas. Kortų rinkimo sistema prideda strateginį sluoksnį personažų kūrimui, o pažįstamas kovotojų sąrašas ateina su nostalgijos gairėmis, apeliuojant į ilgalaikius serijos gerbėjus.
„Alto's Odyssey“ ir „Jetpack Joyride“ išsisktinės savybės
Begalinio bėgimo žanras praktiškai apibrėžė mobilųjį žaidimų pasaulį ankstyvaisiais metais, o šiuolaikiniai projektai toliaus stūmia kūrybines ribas. „Alto's Odyssey“ sujungia zen tipo žaidimą su kvapą gniaužiančiu vizualiniu dizainu, sukurdamas veiksmo patirtį, kuri yra tiek atpalaiduojanti, tiek įtraukianti. Paprastas vieno palietimo valdymas slepia žaidimo gylį, nes žaidėjai įvaldo vis sudėtingesnius triukus sklandydami per nuolat kintančius dykumos kraštovaizdžius.
„Jetpack Joyride“ išlieka mobiliojo veiksmo dizaino šedevru su savo protagonistu Barry Steakfries, šaudančiu per laboratorijas, pilnas kliūčių ir papildymų. Žaidimo medalių sistema ir misijų struktūra suteikia aiškius tikslus, kurie verčia žaidėjus grįžti dar vienam bandymui, o reaktyvinių kuprinių ir transporto priemonių įvairovė užtikrina, kad kiekvienas žaidimas jaustųsi lyg naujas.
„Temple Run 2“ patobulino originalią formulę su pagerintais grafiniais vaizdais ir labiau įvairialypėmis aplinkomis. Braukimu pagrįstas valdymas jaučiasi idealiai pritaikytas mobiliesiems įrenginiams, o žaidimo sudėtingumo kreivė pasiekia puikų pusiausvyrą tarp prieinamumo naujiems žaidėjams ir iššūkių patyrusiems.
„Dead Cells“ ir „Rayman“ žibėjimas
Tradiciniai platforminiai žaidimai rado naują gyvenimą mobiliuose įrenginiuose per gudrius klasikinių žaidimo mechanikų pritaikymus. „Dead Cells“ atsineša savo pripažintą „roguelike“ veiksmą į mobilųjį įrenginį su valdymu, kuris jaučiasi stebėtinai tikslus tokiam reikliam žaidimui. Kovos sistema apdovanoja tiek greitus refleksus, tiek strateginį mąstymą, o pikselių meno stilius atrodo ryškus aukštos raiškos mobiliųjų telefonų ekranuose.
„Rayman Legends“ siūlo šeimai draugišką platforminį žaidimą su nuostabiu pieštu stiliumi ir kūrybišku lygių dizainu. Jutiklinis valdymas prideda unikalių žaidimo elementų, kokių nerasite kitose versijose, paverčiant tai daugiau nei tiesiog paprastu perkėlimu į kitą platformą. Muzikiniai lygiai, sinchronizuojantys žaidimą su ritmu, kuria įsimintinus momentus, demonstruojančius medijos inovacijų potencialą.
„Sonic the Hedgehog Classic“ atneša mėlynojo greitojo ežiuko originalius nuotykius į mobilųjį įrenginį su autentiška fizika ir atnaujintais vaizdais. Knuckles kaip žaidžiamo personažo pridėjimas ir anksčiau neišleistų lygių įtraukimas padaro šią versiją patrauklią net žaidėjams, pažįstamiems su originaliais žaidimais.
„PUBG Mobile“ veda „battle royale“ tipo žaidimus
„Battle royale“ fenomenas surado reikšmingą sėkmę mobiliose platformose, su žaidimais specialiai sukurtais trumpesnėms žaidimo sesijoms ir jutikliniam valdymui. „PUBG Mobile“ pradėjo tendenciją su ištikimu AK patirties pritaikymu, kuris įtraukia 100 žaidėjų mačus ir autentišką ginklų valdymą. Žaidimo reitingavimo sistema ir sezoniški turinio atnaujinimai palaiko ilgalaikį įsitraukimą.
„Call of Duty Mobile“ sujungia elementus iš kelių serijos dalių, siūlydamas tiek „battle royale“, tiek tradicinius daugelio žaidėjų režimus. Ginklų konfigūravimo sistema suteikia gylio žaidėjams, norintiems kruopščiai derinti savo ekipiruotę, o pažįstami žemėlapiai ir personažai apeliuoja į serijos veteranus.
„Fortnite“ mobilioji versija atsineša užbaigtą patirtį į išmaniuosius telefonus, įskaitant žaidimui būdingą statybos mechaniką. Nors valdymas reikalauja pripratimo, žaidimas yra tarpplatforminis, kas reiškia, kad mobiliosios versijos žaidėjai gali varžytis kartu su konsolių ir AK naudotojais tuose pačiuose mačuose. Mobiliųjų žaidimų industrija išsivystė, kad apimtų įvairias pramogų galimybes iš tradicinių veiksmo žaidimus, su tokiomis platformomis kaip mobiilimaksukasinot demonstruojant, kaip mobiliosios mokėjimo sistemos pradėjo revoliuciją skaitmeninių pramogų prieinamume.
„Diablo Immortal“ transformuoja mobilius RPG
Veiksmo RPG klestėjo mobiliuose įrenginiuose, siūlydamos gilias personažų progreso sistemas, idealias ilgiems žaidimo seansams. „Diablo Immortal“ suteikia užbaigtą „Diablo“ patirtį mobiliajame įrenginyje su intuityviu jutikliniu valdymu, kuris paverčia burtų ir ginklų naudojimą natūraliu. Žaidimo pobūdis, reikalaujantis nuolatinio prisijungimo prie interneto, įgalina sklandų daugelio žaidėjų bendradarbiavimą ir varžymąsi.
„Titan Quest“ atneša klasikinę mitologiją į mobilius įrenginius su savo izometriniu veiksmo RPG žaidimu. Dviejų klasių sistema suteikia išsamia personažo kūrimo mechaniką, o epinė kampanija užtikrina dešimtis valandų turinio per kelis sudėtumo lygius.
„Pascal's Wager“ siūlo tamsų fantazijos nuotykį su konsolių lygio gamybos verte. Žaidimo iššūkių kovos sistema apdovanoja kantrybę ir įgūdžius, o atmosferiškas pasakojimas kuria įtraukiantį pasaulį, kuris vilioja žaidėjus giliau į jo paslaptis.
Užs. Nr. 580507