
Naujausios
Automatinė pavarų dėžė – tai sudėtingas mechanizmas, kur alyvai tenka itin svarbus vaidmuo. Tai yra ne tik tepimo funkcija, bet ir aušinimo bei hidraulikos funkcijos. Nuo alyvos gali tiesiogiai priklausyti automatinės pavarų dėžės, važiavimo komfortas, ilgaamžiškumas ir ekonomiškumas. Laiku nepasirūpinus alyvos keitimu vyksta negrįžtami dilimo procesai, kurie
galiausiai priveda prie pavarų dėžės remonto arba keitimo. To svarbu nepamiršti, nes remontas dažnai siekia keturženkles sumas!
Pilno automatinės pavarų dėžės alyvos proceso keitimo darbai neturėtų būti lyginami su variklio alyvos keitimu. Tai dažniausiai brangiau kainuojantis, daugiau specialių žinių, įrangos ir pačios alyvos reikalaujantis darbas. Pilno keitimo proceso metu yra prijungiama speciali įranga su užpildyta nauja alyva, kurios yra daugiau negu pavarų dėžės sistemoje. Papildomas
kiekis reikalingas išstumti visą seną alyvą ir pakeisti ją nauja arti 100 proc. Keičiant alyvą įprastu būdu yra padaromas tik dalinis keitimas, senojo tepalo (maždaug 2 ar net 4 l) lieka nepakeista ir susimaišo su nauju, tai mažina efektyvumą.
Svarbu, kad darbus atliekantis meistras turėtų kompetencijos šioje srityje. Pilnas automatinės pavarų dėžės alyvos keitimas yra tik pusė darbo. Priklausomai nuo automobilio modelio, būtina pakeisti ir filtrus, kurių kartais būna daugiau negu vienas, sureguliuoti alyvos lygį naudojant kompiuterinę diagnostikos įrangą bei pakeisti tarpiklius, kurie buvo nuimti
proceso metu, taip pat ir tuos tarpiklius, kurie yra žinomi kaip problematiški, ir gali būti pakeičiami aptarnavimo metu, kad būtų išvengta rūpesčių ateityje.
Visa tai ir daugiau galime suteikti automatinių pavarų dėžių servise „’Gearboxas“.
Visais klausimais skambinti tel. 8 693 53666.
https://www.facebook.com/Gboxas/
Užs. Nr. 498707