Skrydžiams į Turkijos kurortus reikia pinigų

Skrydžiams į Turkijos kurortus reikia pinigų

Skrydžiams į Turkijos kurortus reikia pinigų

Šiaulių oro uosto įmonės projektas nuo rudens skraidinti keleivius į Turkijos kurortus bus svarstomas neeiliniame miesto Tarybos posėdyje. Skrydžiams viešinti ir keleivių terminalui parengti reikėtų 350 tūkstančių litų. Meras įsitikinęs, jog projektas reikalingas.

Rūta JANKUVIENĖ

ruta@skrastas.lt

Reikia prisidėti

Vakar meras Justinas Sartauskas informavo, jog neeilinis Tarybos posėdis šaukiamas gegužės 8 dieną.

Skrydžių projektui viešinti per dvejus metus reikėtų atseikėti 250 tūkstančių litų. Dar 100 tūkstančių litų reikia keleivių terminalui sutvarkyti ir saugomai automobilių aikštelei įrengti. Terminale dabar neužtektų nė kėdžių keleiviams prisėsti. Lėktuvas galėtų skraidinti 150 keleivių.

„Vilniaus, Kauno savivaldybės prisideda prie savo oro uostų veiklos plėtros, turėtume prisidėti ir mes", – įsitikinęs meras.

Projektu būtų garsinamas ir pats miestas. Skrydžiams nuomojamas lėktuvas būtų papuoštas Šiaulių herbu ir miesto internetinio tinklalapio nuoroda. Taip pat – Šiaulių oro uosto tarptautiniu šaukiniu  „S kū kū“.

Užsakomieji reisai vyktų rugsėjį-spalį. Pirmasis – rugsėjo pradžioje. Numatomi mažiausiai 4 skrydžiai, o daugiausia – 7.

Šiaulių oro uosto įmonė – Savivaldybės įmonė. J. Sartauskas skaičiuoja, jog biudžeto lėšos, įdėtos į projektą, iš dalies sugrįžtų pačiai įmonei. Ji nuo kiekvieno skrydžio gautų pajamų – 1500 eurų.

Projektu yra susidomėjusi ir paramą žada Turkijos ambasada Lietuvoje. Šiaulių oro uostas derybas veda su kelionių organizavimo bendrove „Go planet“.

Startas – nuo koncerto su G. Paškevičiumi

Meras informavo, jog projekto reklaminiu veidu sutiko tapti šiaulietis dainininkas Gytis Paškevičius.

Gegužės 15 dieną projektą numatoma pristatyti G. Paškevičiaus ir Turkijos atlikėjų koncertu Šiaulių arenoje. Prieš koncertą Turkijos verslininkai pristatys ir turkų virtuvę. Bus pradėti pardavinėti ir lėktuvo bilietai į visus planuojamus reisus.

„Kas ateis į koncertą, galės įsigyti lėktuvo bilietus su 10 procentų nuolaida“, – sakė meras.

„Vilnius gali – galime ir mes“

Romas Mikšys, Šiaulių oro uosto įmonės direktorius, „Šiaulių kraštui“ sakė, jog laukia Tarybos pritarimo, kad galėtų pasirašyti sutartį su operatoriumi ir avialinijomis.

„Pradėtume skraidinti keleivius – ne tik krovinius, ir taptume normaliu oro uostu, – sakė direktorius. – Vilnius gali skraidinti, galime ir mes.“

Kad reisai į Antaliją būtų sėkmingi, orientuojamasi į potencialius keleivius, gyvenančius 150 kilometrų spinduliu aplink Šiaulius. Todėl norima į viešinimo kampaniją įjungti ir kitas apskrities savivaldybes.

„Galėtume ir Panevėžį apimti“, – svarstė R. Mikšys.

Ketinama prisivilioti ir latvius. Projekto rengėjų skaičiavimu, dabar kiekviename lėktuve iš Vilniaus į Antaliją skrenda apie 30 latvių. Skrydžio kaina iš Rygos yra didesnė. Iš Šiaulių būtų tokia pat, kaip iš Vilniaus, bet Šiauliai – latviams arčiau.

Jeigu šiemet čarteriniai užsakomieji skrydžiai į Antaliją būtų sėkmingi, kitais metais skrydžiai būtų organizuojami ir pavasarį, ir rudenį. Reisų skaičius didėtų iki 30. Galvojama ir apie skrydžius į Egiptą.

Giedriaus BARANAUSKO nuotr.

SKRYDIS: Šiaulių oro uosto įmonės veikla dabar daugiausia siejasi su krovinių pervežimu, o būtų pradėti skraidinti ir keleiviai.